ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نصرتی: پیش‌بینی این مصدومیت را می‌کردم!/به نتایج خودمان توجه داریم اما دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود


محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین شرایطش پس از مصدومیت اظهار داشت: خیلی بهتر هستم. پس از عمل جراحی الان دوران نقاهت را سپری می‌کنم و با توصیه دکتر این روزها دوچرخه کار می‌کنم و تا چند روز آینده نمی‌توانم به دویدن بپردازم. منتظرم دکتر کیهانی به ایران برگردد تا یکبار دیگر زانویم را معاینه کرده و سپس برنامه‌های بعدی درمانی‌ام مشخص شود. دکتر کیهانی عمل خوبی را روی زانویم انجام داد و جا دارد تشکر ویژه‌ای از او داشته باشم چون با اینکه این اتفاق در آخرین روز سال قبل رخ داد و دکتر قصد سفر داشت در ایران ماند و زانوی من را جراحی کرد.

وی ادامه داد: همچنین از دکتر شهاب فیزیوتراپ تیم ملی که در ساختمان ایفمارک که دو هفته‌ای را برایم زحمت کشید تشکر می‌کنم ضمن اینکه باید به امکانات و تجهیزات خوب ایفمارک اشاره کنم که این روزها زیر نظر دکتر هراتیان به شکل خوبی مدیریت می‌شود. فکر می‌کنم چنین امکانات پزشکی بتواند به خوبی خواسته‌های تیم ملی را برآورده کرده و اگر این مرکز در اولویت درمانی برای ملی‌پوشان باشد می‌تواند مفید و تأثیرگذار بوده و امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا در نهایت تیم ملی قدرتمندی را از هر لحاظ داشته باشیم.

نصرتی در مورد اینکه چرا این مصدومیت برایش به وقوع پیوست، گفت: پیش‌بینی مصدومیت را می کردم چون مدتی در ناحیه‌ای که مصدوم شدم احساس درد داشتم و روز به روز این درد مزمن‌تر می‌شد. در همان زمان یک مقدار وقت می‌خواستم تا شرایطم بهتر شود اما بازی‌ها فشرده بود و این فرصت برایم پیش نیامد ضمن اینکه اردوی ترکیه نیز مزید بر علت شد تا فشردگی رقابت‌ها بیشتر شده و در مجموع همه این عوامل دست به دست هم داد تا این مصدومیت سنگین برایم پیش بیاید.

مدافع گسترش فولاد در مورد شرایط این تیم گفت: می‌توانستیم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری هم بگیریم چون در بیشتر مسابقات میزبان بودیم. ضمن اینکه از بازیکنان خوبی نیز بهره می‌بردیم اما واقعا بازی با پدیده حیف شد چون اگر این بازی را می‌بردیم شانس زیادی برای کسب سهمیه داشتیم هر چند که در این فصل در چند بازی از اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم اما همین حالا هم از هدف‌گذاری باشگاه که رتبه هشتم بود یک پله جلوتر هستیم و اگر سه بازی آینده را هم ببریم یکی دو پله دیگر صعود کرده و حتی اگر نتیجه هم نگیریم فکر نمی‌کنم از این رتبه پایین‌تر بیاییم.

نصرتی در مورد دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ و در پاسخ به این سوال که مربیانی مانند منصوریان و دایی برای پرسپولیس و استقلال کری خوانده و گفته‌اند که مسیر قهرمانی حریف را ناهموار می‌کنند، آیا چنین شرایطی در گسترش قبل از دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و نهم نیز حاکم است، گفت: در فوتبال حرفه‌ای هر کسی باید به دنبال باشگاه خود باشد و نباید اینطور باشد که به نتایج سایر تیم‌ها توجه کرده و این نتایج برای او در اولویت باشد. برای ما نیز همینطور است چون قرارداد بازیکنان در پایان فصل بر طبق رتبه در جدول به آنها داده می‌شود.

وی افزود: یعنی اگر هشتم شویم قرارداد خودمان را می‌گیریم و هر رتبه‌ای بالاتر از هشتمی به ازای هر رتبه 10 درصد به قراردادمان اضافه می‌شود و پایین‌تر از هشتم به ازای هر رتبه 10 درصد از قراردادمان کم می‌شود پس ما برای خودمان کار می‌کنیم اما با همه این تفاسیر به شخصه دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود چون هم فوتبال قابل قبولی به نمایش می‌گذارد و هم با همه حاشیه‌هایی که برای این تیم ایجاد کردند ایستادگی خوبی داشت. هر چند که درگذشت هادی نوروزی نیز یکی از دلایل ویژه‌ای بود که بازیکنان این تیم را برای قهرمانی همدل کرد.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد شرایطش برای فصل آینده گفت: توکل به خدا باید ببینیم چه می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا به خداحافظی فکر می‌کند نیز، گفت: تا زمانی که بدنم اجازه دهد و شرایط خوبی داشته باشم بازی می‌کنم. امسال هم به جز چند بازی که محروم بودم در سایر دیدارها در ترکیب ثابت گسترش قرار گرفتم.

نصرتی در پایان در مورد درگذشت مهرداد اولادی گفت: با مهرداد در پرسپولیس همبازی بودم و به واقع او را پسری آرام و کم‌حاشیه می‌دیدم. هر چند که به خاطر انتقال او به استقلال حاشیه‌هایی به وجود آمد که پس از آن هم خود مهرداد پشیمان شده و چند بار به این موضوع اذعان کرد اما در مجموع اولادی پسر آرامی بود و خدا او را رحمت کند و به خانواده‌اش صبر دهد. به خاطر جراحی پایم نتوانستم به مجلس ترحیم او بروم اما با پدرش صحبت کردم. می‌دانم که داغ جوان سخت است و امیدوارم خدا به پدر و مادر مهرداد صبر دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فوتبال سرمربی پرسپولیس به افشاگری و از تماس دوست محسن قهرمان