سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اختصاص 15 میلیارد ریال از سوی استان مرکزی برای زائران پایانه مهران


حسن قربانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا مستقر در پایانه مرزی مهران افزود: این خدمات بر اساس نشست استاندار استان مرکزی با استاندار ایلام صورت گرفت و در این نشست استان مرکزی بعنوان استان معین ایلام انتخاب شد.
وی ادامه داد: بعد از بازدیدها و نیاز سنجی هایی که کارشناسان دستگاه های مختلف استان مرکزی از حوزه خدمات رسانی و بخش زیرساخت شهرستان مهران انجام دادند، نیازها سنجیده و بر اساس آن اقدام لازم انجام شده است.
مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استان مرکزی اظهار کرد: تجهیز روشنایی توفقگاه اربعین، اختصاص 30 دستگاه اتوبوس برای حمل زائران، اعزام سه گروه کادر پزشکی، ایجاد زیرساخت و آسفالت جاده پل زائر تا پایانه مرزی و در اختیار قرار دادن لودر و غلتک برای مرمت این مسیر از جمله این اقدامات است.
قربانی افزود: اصلاح و رفع نواقص روشنایی سطح شهر و جاده مهران به میزان 50 درصد، تامین تجهیزات مورد نیاز برخی مسیرها، ایجاد سه پایگاه بهداشتی و درمانی سرپایی، اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس، سه گروه شبانه روزی خدمات شهری، سه دستگاه کامیون، پنج دستگاه اداوات آتش نشانی از دیگر خدمات این استان به زائران اربعین حسینی در شهرستان مهران است.
اداره اوقاف استان مرکزی با ایجاد یک پایگاه سیار در مسیر، روزانه برای 500 نفر از زائران غذا تهیه می کند ضمن اینکه استان مرکزی بعنوان استان معین شهرستان مهران آمادگی هرگونه کمک و ارائه خدمات به زائران حسینی را دارد.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران بدلیل کوتاهی مسافت و برخورداری از امنیت یکی از کانون های پر تردد ورود و خروج زوار عتبات عالیات بشمار می رود بطوریکه در ایام منتهی به اربعین حسینی سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از این مرز تردد کردند.
1995/7172/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اختصاص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از خانواد