ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسی در کنار توپ طلای پنجم و کفش‌هایی برای تأیید بهترین بودن او


مسی در کنار توپ طلای پنجم و کفش‌هایی برای تأیید بهترین بودن اوتسنیم/ ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا جدیدترین دستاورد انفرادی‌اش در دنیای فوتبال که او را دست‌نیافتنی‌تر کرد، به نمایش گذاشت.
لیونل مسی با کسب پنجمین توپ طلای خود دست نیافتنی‌تر از قبل شد. حالا فاصله میان او و نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش رونالدو، به دو توپ طلا افزایش پیدا کرده است. او که با 9 حضور متوالی در جمع سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا رکورد‌دار محسوب می‌شود، دوشنبه شب رسماً به عنوان برترین بازیکن دنیا در سال 2015 معرفی شد و پاداش بازی‌های خوب و تأثیرگذاری را که در قهرمانی پنج‌گانه بارسا ارائه کرد، گرفت.
به مناسبت پیروزی لئو در رقابت با رونالدو و نیمار برای کسب توپ طلا، کمپانی آدیداس، اسپانسر شخصی مسی کفش‌های جدیدی برای او طراحی کرده است. این کفش‌های اختصاصی که روی زبانه آن عکس و نام مسی درج شده، تماماً سفید است. داخل یکی از لنگه‌های این کفش پنج دایره (چهار دایره طلایی و یک نقره‌ای به نشانه توپ طلای جدید مسی) به عنوان نشانه‌ای از تعداد دفعات موفقیت کاپیتان تیم ملی آرژانتین برای تصاحب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال درج شده است.
در لنگه دیگر این کفش هم به زبان اسپانیایی جمله‌ای در توصیف مسی نوشته شده که معنای آن «بزرگ‌ترین (بازیکن) در تمام ادوار» می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
توپ طلای پنجم ، بزودی در دستان مسی