«فرهاد» قصه «شهرزاد» از همکاری با حسن فتحی چه گفت؟


«فرهاد» قصه «شهرزاد» از همکاری با حسن فتحی چه گفت؟

باشگاه خبرنگاران/ مصطفی زمانی علت همکاری خود و اکثر بازیگران مجموعه «شهرزاد» را فیلمنامه خوب آن قلمداد کرد.

مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص علت همکاری با مجموعه «شهرزاد» گفت: در ابتدا فیلمنامه این مجموعه باعث شد که اکثر بازیگران اعلام همکاری کنند و البته کارگردان کار، یعنی حسن فتحی نیز یکی دیگر از علل همکاری ما بود. در مورد نقش‌ها نیز باید بگویم که بسیار درست و بجا شخصیت ‌پردازی شده و برای هر کدام از ما انتخاب شده بود. گروه نیز بسیار حرفه‌ای و همدل بودند و تمام این موارد باعث شده بود، کاری گرم و موفق ساخته شود.

وی در مورد علت موفقیت نقشی که در «شهرزاد» ایفا می‌کند، بیان کرد: اول اینکه نقش فرهاد چیزی بود که در فیلمنامه وجود داشت. در ثانی جزئیات این نقش به خوبی پرداخته و نوشته شده بود. پس مسئولیت من به عنوان یک بازیگر این بود که با کمک کارگردان خود را به نقش نزدیک کنم و خوشبختانه انگار این اتفاق افتاد و از این جهت خوشحالم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» عنوان کرد: اینکه بازیگری نقشی را خوب یا بد بازی می‌کند، دلیل بر توانایی یا ناتوانی او در این مسیر نیست؛ چون زمانی که همه چیز در فیلمنامه و پروژه حرفه‌ای و سر جای خود باشد، بازیگر می‌درخشد. اگر نه که نمی‌تواند توانایی خود را بروز دهد.

زمانی تصریح کرد: پس نباید در لحظه در مورد توانایی بازیگری قضاوت کرد؛ بلکه در ابتدا باید ضعف فیلمنامه و عوامل فنی را مورد نقد قرار داد و بعد به بازیگر پرداخت.

این بازیگر در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خوشحالم که «شهرزاد» در میان مخاطبان محبوب شده و جای خود را باز کرده است و امیدارم این روند تا پایان نیز ادامه داشته باشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان قسمت دهم 10 فصل سوم شهرزاد 3 (حسن فتحی) کیفیت وحشتناک 1080p HD