فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



گردشگران خارجی استان اردبیل به بیش ازچهار هزار نفر رسید


به گزارش خبرنگار ایرنا از ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل، در مجموع چهار هزار و 356 نفر از پایانه مرزی بیله سوار از 27 تا 29 اسفند ماه وارد این استان شدند که 267 نفر آنها ایرانی بودند.
چهار هزار و 89 نفر از مسافران ورودی به استان اردبیل در سه روز گذشته نیز اتباع جمهوری آذربایجان بودند.
این گزارش حاکیست ، هشت هزار و 320 نفر در سه روز آغازین پیش از تعطیلات نوروزی در واحدهای اقامتی رسمی استان اردبیل اسکان یافتند و چهار هزار و 500 نفر نیز از جاذبه های تاریخی و فرهنگی این استان بازدید کردند.
معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مجموع ظرفیت اسکان استان را برابر با 25 هزار و 897 نفر در یک روز عنوان کرد و گفت: دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت کامل آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند و در سه روز گذشته 300 مورد بازرسی انجام شده است.
قادر تقی زاده افزود: برای رفاه شهروندان و مسافران تمهیدات لازم در نظر گرفته شده از جمله 13 کانکس و یک چادر نیروی انتظامی، 19 پایگاه امداد جاده ای هلال احمر، 31 مرکز فوریت های پزشکی، 10 بیمارستان و 24 درمانگاه دولتی آماده ارایه خدمات هستند.
وی اضافه کرد: 25 پایگاه امداد خودرو، 18 درمانگاه و پنج بیمارستان خصوصی، 18 داروخانه، 30 قاضی کشیک فعال، 6 شرکت و 45 نمایندگی بیمه، 58 جایگاه عرضه بنزین و 61 جایگاه سی. ان. جی. برای سفرهای نوروزی ساماندهی شدند.
معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: 16 کیوسک اطلاع رسانی، 28 مجتمع خدمات پذیرایی رفاهی بین راهی، 15 باب مسجد و 49 باب سرویس بهداشتی ثابت و سیار برای میزبانی مناسب از میهمانان نوروزی فعال هستند.
او افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و شرایط متغیر جوی، 9 باب راهدارخانه طی تعطیلات نورزی فعال خواهد بود.
تقی زاده همچنین بیان کرد: برای رقم زدن نوروزی به یادماندنی برای میهمانان 80 ساعت جشن و مسابقه فرهنگی برگزار می شود، 11 موزه طی تعطیلات دایر هستند و 34 سفره هفت سین در نقاط مختلف استان برپا می شود.
معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: برای اطلاع رسانی مناسب به میهمانان نوروزی و معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی استان و سایر موارد ضروری، 144 هزار اقلام تبلیغاتی بین مسافران توزیع می شود و 263 ناظر نیز با ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل همکاری می کنند.
8123/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قطار گردشگران خارجی به شیراز رسید