سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تازه ترین پیش بینی از آینده قیمت نفت


تازه ترین پیش بینی از آینده قیمت نفتخبرآنلاین/ تاجران نفت جهان پیش بینی کردند که دوران بد بازار نفت تمام شده است.

هیئت رییسه بزرگترین انجمن تاجران نفت گفتند که به احتمال زیاد بدترین وضعیت بازار نفت به اتمام رسیده است و پیش بینی می کنند که در سال آینده هر بشکه نفت بیش از ۵۰ دلار شود.
یکی از تاجران نفت اظهارنظر کرد که دیگر کاهش قیمت نفت تمام شده و شروع پایان دوره کاهش قیمت است.
قیمت نفت پس از کاهش بی سابقه در ۱۲ سال گذشته، بعد از افزایش تولید نفت آمریکا به روند صعودی خود بازگشت. بزرگترین تجار نفتی در سوییس جلسه ای در این باره خواهند داشت؛ در حالی که اعضای اوپک در ۱۷ آوریل در دوحه درباره فریز نفتی بحث خواهند کرد.
تا جایی که اتفاق خاص سیاسی یا اقتصادی در جهان رخ ندهد، تاجران نفت عقیده دارند پس از توافق در طرح فریز نفتی و توقف تولیدات، در ۳ ماه سوم سال قیمت نفت روندی صعودی طی خواهد کرد و شاهد رونق بازار نفت خواهیم بود.
در حالی که قیمت نفت با افزایش یک درصدی در روز گذشته رو به رو شد و به بشکه ای ۴۳.۲۷ دلار رسید. کارشناسان معتقدند تا آخر سال ۲۰۱۶ قیمت نفت به بشکه ای ۶۰ دلار و در سال ۲۰۱۷ به ۸۰ دلار می رسد.
تاجران نفت منتظر برداشته شدن کامل تحریم های بانکی برای ایران هستند تا بتوانند تجارت نفتی با کشور تولیدکننده نفتی بزرگ داشته باشند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
وزیر اقتصاد و دارایی پیش بینی قیمت نفت برای سال آینده را