طناز طباطبایی با خشم و هیاهو در جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر


فیلم سینمایی خشم و هیاهو تازه ترین فیلم بلند هومن سیدی است که با بازی طناز طباطبایی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. در ادامه گریم طناز طباطبایی را در این فیلم مشاهده نمایید.

طناز طباطبایی بازیگر مجموعه هایی چون میوه ممنوعه،در چشم باد و پرانتز باز در اینستاگرام خود اینگونه نوشت: گریم های طنازطباطبایی در نقش «حنا»گریم از بابک اسکندری فیلم خشم و هیاهو،کارگردان هومن سیدی اولین نمایش جشنواره فیلم فجر.   

گریم طناز طباطبایی ، عکسهای طناز طباطبایی ، ‌ اینستاگرام طناز طباطباییگریم طناز طباطبایی در فیلم خشم و هیاهو

«خشم و هیاهو» ساخته جدید هومن سیدی پس از فیلمهای «آفریقا»، «سیزده» و «اعترافات ذهن خطرناک من» در مقام کارگردان است که تمامی مراحل فنی را به طور کامل طی کرده و نسخه آن تحویل دبیرخانه جشنواره فجر شده است.

نوید محمدزاده ، ‌ اینستاگرام طناز طباطبایی ، فیلم خشم و هیاهو

نمایی از فیلم خشم و هیاهوبا بازی نوید محمدزاده

بازیگران:

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور، بهزاد عمرانی

خلاصه داستان:

زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست! (گفته می شود داستان این فیلم شبیه به ماجرای قتل همسر ناصر محمدخانی فوتبالیست مشهور ایران است)

 طناز طباطبایی ، فیلم خشم و هیاهو ، بازیگران فیلم خشم و هیاهو  

طناز طباطبایی در فیلم خشم و هیاهو

طناز طباطبایی 20 اردیبهشت 1362 - تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر است.

عکس طناز طباطبایی ، بازیگران فیلم خشم و هیاهو ، ‌ هومن سیدی

طناز طباطبایی از سال 1380 وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند. پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ جوانی انتخاب شد. اما اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی بود که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم های سینمایی رقم زد. با مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید.

طناز طباطبایی با خشم و هیاهو در جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر


ویدیو مرتبط :
نقد جشنواره ای فیلم خشم و هیاهو در برنامه هفت