فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«مدافعان حرم» نماد فرهنگی ما در عصر حاضر هستند


سردار احمد وحیدی از فرماندهان نظامی ایران و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در دولت دهم که چندی پیش در خبرگزاری فارس حضور پیدا کرده بود در ارتباط با پرسش خبرنگار این رسانه درباره برگزاری جشنواره «مدافعان حرم»  و اهمیت برگزاری آن اظهار کرد: این کار بسیار ارزشمند است واقعا باید مدافعین حرم یکی از نمادهای بارز فرهنگی ما در این عصر و زمان هستند. چطور یک عده حاضر شدند جان شیرین خود را برای حمایت از ارزش‌ها بدهند. لذا تبیین این موضوع و نشان دادن ارزش ها از سوی مدافعین بسیار ارزشمند است‌.

جشنواره مدافعان حرم توسط خبرگزاری فارس در حال برگزاری است تا به این لحظه سینماگران و مستندسازان دغدغه‌مند در حوزه مستند بحران به ویژه مستند‌هایی با محوریت سوریه عراق و مدافعان حرم آثار خود را برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه آن ارسال کرده‌اند.

نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی 5 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود. فیلمسازان تا 31 فروردین‌ماه فرصت دارند آثار خود را با مراجعه به سایت www.modafeanfilmfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
تیزر عصر عاشورا - مدافعان حرم ruze.ir