سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دوستان ما در پایداری و ایثارگران دغدغه‌ای جز ائتلاف ندارند/ اجازه تکرار مجلس ششم را در مجلس دهم نمی‌دهیم


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مجمع عمومی حزب زنان جمهوری اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه 26 آذر) در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد ضمن تقدیر از همت اعضای این حزب برای تشکیل، تداوم و برگزاری مجمع عمومی آن اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن حماسه 9 دی اشاراتی درباره این روز و فتنه ضروری است.

حبیبی ادامه داد: در فتنه 88 نارنجی اموی را با سبز علوی استتار کردند و مسئول میز ایران در سازمان سیا یک روز قبل از انتخابات 88 گفت فردا در ایران انتخابات نیست و آنچه در کشورها به عنوان انقلاب نارنجی راه انداخته‌ایم در ایران نیز اتفاق می‌افتد.

دیبرکل حزب موتلفه بر همین اساس افزود: کسانی که فتنه 88 را در قالب رقابت بین دو نامزد تلقی می‌کنند اگر مغرض نباشند در اشتباه هستند چراکه فتنه 88 برای براندازی نظام شکل گرفت.

وی با یادآوری صبوری ملت ایران تا زمان 9 دی و خنثی کردن این فتنه بزرگ خاطرنشان کرد: بنده سال 88 به دعوت حزب بعث سوریه به دمشق رفتم و با ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه ملاقات خصوصی داشتم؛ او به من گفت که در بحبوحه انتخابات 88 با برخی از دیپلمات‌های انگلیسی مذاکره داشته و به آنها یادآور شده که شما اشتباه می‌کنید که به خاطر چند ماشین آتش زدن و عملیات در کف خیابان‌های تهران، از این وضع حمایت می‌کنید.

حبیبی ادامه داد: آقای ولید معلم برای من تعریف کرد که مقامات انگلیسی به او گفته‌اند اطلاعات شما کم است چراکه رژیم ایران ساقط‌شدنی است و کسانی که فکر می‌کنند ایران از این وضع به سلامت عبور می‌کند در اشتباه هستند لذا این نشان می‌دهد که سیاست‌مداران انگلیس، آمریکا و فرانسه سقوط جمهوری اسلامی برایشان محرز بوده و آنها ماه‌ها در این زمینه کار کرده بودند.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه در فتنه 88 با قرآن کاغذی مقابل قرآن ناطق ایستادند و پایه مسجد ضرار را گذاشتند، افزود: عده‌ای با گذار از فتنه 88 می‌خواهند در انتخابات مجلس دهم، مجلس ششم درست کنند و خواب مجلس ششم دیگری را می‌بینند.

وی تصریح کرد: در مجلس ششم که اعضای شورای مرکزی حزب منحله مشارکت نطق می‌کردند آقای کروبی به آنها می‌گفت این حرف‌ها مال رادیو اسرائیل است، یعنی ببینید وضع به چه صورت بود که حتی صدای آقای کروبی را هم درآورده بود.

حبیبی تاکید کرد: صورت‌مسئله فتنه 88 پاک‌شدنی نیست و این مسئله یک موضوع ثابت تاریخی است.

دیبرکل حزب موتلفه با اشاره به اتفاقات‌ مجلس ششم یادآور شد: زمانی که مقام معظم رهبری درباره بررسی قانون مطبوعات در مجلس ششم حکم حکومتی داد، یکی از لش‌هایی که در لباس‌ نماینده مجلس بود با حالت تمسخرآمیز و با لحن لات‌های چاله‌میدان خطاب به کروبی گفت که حکم حکومتی دیگر چه صیغه‌ای است، کروبی هم به او گفت این همان چیزی است که توی مشارکتی که ردصلاحیت شده بودی با حکم حکومتی به مجلس آمدی.

حبیبی با اشاره به راه‌اندازی تحصن مجلس ششمی‌ها و استعفای دسته‌جمعی آنها خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس ششم شعار مرگ بر استبداد می‌دادند و منظورشان استبداد ناصرالدین‌ شاهی نبود بلکه نظام ولایت فقیه را نظام استبدادی می‌دانستند و اینها قابل انکار نیست.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به مدل اعتصاب غذای اصلاح‌طلبان مجلس ششم گفت: آنها تا جایی که می‌توانستند آب و غذا و میوه می‌خوردند و بعد می‌گفتند ما اعتصاب غذا کرده‌ایم و بنابراین از زمان مجلس ششم معنای اعتصاب غذا هم تغییر کرد.

وی با بیان اینکه ما از تکرار مجلس ششم نگران هستیم، اظهار داشت: البته ما هر اصلاح‌طلبی را فتنه‌گر نمی‌دانیم اما اصلاح‌طلبانی که ادعای حضور در داخل نظام را دارند آیا تاکنون فتنه را محکوم کرده‌اند؟ ما با فتنه‌گران تساهل و تسامح نداریم چراکه آنها دشمن انقلاب هستند و دشمنی شاخ و دم ندارد.

حبیبی ادامه داد: یکی دو سال است که برخی از این فتنه‌گران می‌گویند مگر فتنه‌ای هم بوده است، ما از مسئولان دولتی انتظار داریم که کلمه فتنه را به زبان بیاورند و اگر زبانشان سوخت من هزینه درمان آنها را خواهم داد.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به یکی از جلسات خصوصی اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: یکی از اصلاح‌طلبان گفته بود که ما اشتباه کردیم که در سال 88 به کف خیابان آمدیم و این بار باید به سر صندوق رای برویم بنابراین جزیره‌ای عمل کردن اصولگرایان به معنای پهن‌ کردن فرش جلوی پای رقباست.

وی با تاکید براینکه بنده انتخابات مجلس دهم را قیامت می‌دانم تصریح کرد: اگر در این انتخابات به علت گروه‌خواهی، سهم‌خواهی، خودخواهی به چیزی جز ائتلاف فکر کنیم و به تبع آن مجلس ششم دیگری تشکیل شود ما جوابی نخواهیم داشت و بنابراین اصولگرایان فقط یک راه پیش رو دارند و آن هم ائتلاف است.

حبیبی با بیان اینکه لازمه ائتلاف کنار گذاشتن سلایق است و ما در اصول مشترک هستیم به برگزاری جلسات مشترک حزب موتلفه با ایثارگران و پایداری اشاره کرد و افزود: یکی از اثرات این جلسات تشکیل جبهه مجتهد اصولگرایی بود و در پاسخ به کسانی که می‌گویند چرا موتلفه با پایداری و ایثارگران ائتلاف کرده است باید بگویم که دوستان ما در این احزاب و تشکل‌ها دغدغه‌ای جز ائتلاف ندارند.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به دیدار خود با آیات عظام مکارم همدانی و علوی گرگانی، سهم‌خواهی و تعدد نامزدهای اصولگرا را از خطرات انتخابات دانست و گفت: دهانه این تعدد نیز احساس تکلیف برخی افراد است که باید از آنها پرسید چرا دائم برای آمدن احساس تکلیف می‌کنید، یک بار هم برای نیامدن احساس تکلیف کنید.

وی در پایان یادآور شد: ائتلاف اصولگرایان بسیار مهم است و اگر اصولگرایی پیروز نشود در واقع موتلفه، ناپایداری، ایثارگران و همه احزاب اصولگرا پیروز نشده‌اند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VYAX3U


ویدیو مرتبط :
جهت یاداوری - مجلس ششم - انتخابات مجلس