مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



داعشی نامیدن دانش آموز محجبه امریکا خشم مسلمانان را درآورد


نوشتن کلمه داعش در کنار تصویر دانش آموز مسلمان و محجبه دبیرستان لوس اسوس در کالیفرنیای آمریکا موجب خشم مسلمانان در شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، نوشتن تعمدی کلمه داعش در کنار تصویر دانش آموز مسلمان و محجبه دبیرستان لوس اسوس در شهر رانچو کوکامونگا واقع در سن برناردوی کالیفرنیا در آمریکا موجب خشم مسلمانان در شبکه‌های اجتماعی شد.

نام این نوجوان مسلمان و محجبه آمریکایی در سالنامه دانش آموزی داعشی خطاب شده است. Isis مخفف عبارت دولت [به ظاهر]اسلامی عراق و شام(داعش) است که در کنار عکس این دختر مسلمان چاپ شده است. این دانش آموز عکس صفحه سالنامه خود را در فیس بوک منتشر کرده و در ادامه نوشته است:

من بسیار غمگین، صدمه دیده و خجالت زده هستم. از اینکه می‌بینم توانسته‌اند چنین کاری بکنند خشمگین هستم. در سالنامه مدرسه نام من «داعش» است. آن‌ها این جسارت را داشته‌اند که با من تماس گرفته و بگویند که اشتباه تایپی بوده است. اما من مطمئنم که چنین نبوده! واقعا انتظار دارند من باور کنم که اشتباه تایپی بوده است!؟

این دانش آموز همچنین تصویر را در توئیتر گذاشته که به سرعت توجه بسیاری را به خود جلب کرده و عده زیادی به انتقاد از این عملکرد مدرسه پرداخته‌اند. به طوری که تنها در بعد از ظهر یکشنبه این خبر توسط 3 هزار نفر از کاربران اینترنتی فیس بوک به اشتراک گذاشته شد.

روز گذشته سوزان پتروولی مدیر مدرسه در توئیتر عذرخواهی کرده و اعلام کرده که مدرسه قصد تصحیح این اشتباه و تحقیق و بررسی در این زمینه را دارد. مسئولین مدرسه نیز در توئیتر پاسخ داده و اعلام کرده‌اند که این اشتباه تایپی بوده و مدعی شده‌اند که تعمدی در کار نبوده است.

وکلای دفتر شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در لوس آنجلس در ارتباط با این دانش آموز و خانواده او قرار گرفته و تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده‌اند.

حسام آیلوش، مدیر اجرایی کایر در لوس آنجلس در این باره گفت: ما در پی احتمال انگیزه‌های متعصبانه در این مسئله با خانواده این دختر تماس گرفتیم، زیرا آن‌ها نگران امنیت و سلامتی دخترشان بودند. این نگرانی وجود دارد که داعشی تلقی شدن این دختر و تصور اینکه او عضو یک گروه تروریستی است امنیت او را به خطر بیاندازد. هیچ دانش آموزی نباید تحقیر رابطه داشتن با یک گروه تروریستی بدنام مثل داعش را متحمل شود.

به گفته کایر 200 سالنامه دانش آموزی با این اشتباه در میان دانش آموزان این دبیرستان توزیع شده و این دانش آموز که نام او به خاطر درخواست‌های خانواده‌اش اعلام نشده، به احتمال زیاد تا زمان برطرف شدن این مسئله به مدرسه بازنخواهد گشت.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
عنوان دارنده بهترین لباس براى دانش آموز محجبه در امریكا