علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دوست داشتم برانکو را از نزدیک ببینم/ آرامش به پرسپولیس برگشته است


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان امروز همراه با عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در محل تمرین سرخپوشان، ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت باشگاه، گفت: مدیریت باشگاه با اقدامات خود، آرامش را به پرسپولیس برگردانده است و این باعث خوشحالی همه ما است.

دکتر محمود گودرزی به اتفاق حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره باشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در جریان بازدید از ورزشگاه آزادی در محل تمرین سرخپوشان در زمین شماره این مجموعه نیز حضور پیدا کردند.

وزیر ورزش و جوانان که حدود 15 دقیقه از نزدیک نظاره‌گر تمرین سرخپوشان بود، در جریان این حضور با ابراز رضایت از عملکرد مدیریتی باشگاه، افزود: مدیریت باشگاه پرسپولیس توانسته است آرامش را به پرسپولیس برگرداند که این موضوع باعث خوشحالی ما است.

دکتر گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: من دوست داشتم امروز از نزدیک آقای برانکو را ببینم چرا که ایشان یک مربی با شخصیت و کاربلد است. حتما سلام مرا به او برسانید.


ویدیو مرتبط :
‫مهدی طارمی:پرسپولیس را دوست داشتم ولی همه میدانستند اگر رضایتنامه داشتم میرفتم اروپا‬‎