سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جنبش «الاحرار»: حمایت ایران از مقاومت به معنای دخالت در امور فلسطین نیست


جنبش «الاحرار»: حمایت ایران از مقاومت به معنای دخالت در امور فلسطین نیستمهر/ جنبش «الاحرار» فلسطین در واکنش به مواضع ضدایرانی تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت، دخالت در امور فلسطین نیست.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش «الاحرار» فلسطین اعلام کرد که حمایت مالی ایران برای پشتیبانی از پایداری مردم فلسطین وظیفه امت اسلامی است و آنگونه که تشکیلات خودگردان فلسطین می پندارد دخالت در امور فلسطین نیست.

جنبش الاحرار در بیانیه خود از تشکیلات خودگردان فلسطین با عنوان «تشکیلات هماهنگی و همکاری اطلاعاتی با رژیم اشغالگر» نام برده و عملکرد این تشکیلات و رئیس آن «محمود عباس» و تیم امنیتی وی را که تصمیم گیری فلسطینی ها را قبضه کرده و تمام تلاش خود را برای همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی و مقابله با مقاومت فلسطین و ناکام گذاشتن انتفاضه قدس به کار بسته اند، محکوم کرد.

جنبش الاحرار تصریح کرد که تشکیلات خودگردان و رئیس آن خانواده های شهدا، اسرا و مجروحان فلسطینی را نادیده گرفته اند و به صاحبان خانه های ویران شده توسط رژیم صهیونیستی کمک نمی کنند و در عین حال اقدام جمهوری اسلامی ایران برای ارائه کمک مالی به خانواده های شهدا و صاحبان خانه های تخریب شده را دخالت در امور داخلی فلسطین و اعراب می دانند.

جنبش الاحرار در بیانیه خود افزوده است: مردم فلسطین و جنبش الاحرار از ایران بخاطر حمایت از پایداری فلسطینی ها که وظیفه تمام امت اسلامی نیز است، قدردانی می کنند.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
تشکر جانانه مقاومت فلسطین از حمایت جمهوری اسلامی ایران