فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره بازی ها و غذاهای بومی و محلی در گنبدکاووس برگزار شد


به گزارش ایرنا، در این جشنواره که روز یکشنبه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان شماره 2 گنبدکاووس و باهمکاری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، 25 نوع بازی محلی به 200 دانش آموز مقطع ابتدایی شرکت کننده در این جشنواره معرفی شد.
در جشنواره غذاهای بومی و سنتی نیز 50 نوع غذای محلی اقوام مختلف ساکن در این شهرستان ارائه شده است.
مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی بازی ها و غذاهای بومی و محلی به کودکان و نوجوانان است.
سمیه محمدی افزود: با توجه به گسترش استفاده از بازیهای رایانه ای و استفاده از اینترنت و فضای مجازی در عصر حاضر، آشنایی کودکان و نوجوانان با بازی های بومی و محلی و اشاعه آنها در بین این گروه می تواند در ایجاد تحرک و روحیه نشاط و شادابی در آنها موثر باشد.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 گنبدکاووس افزود: جشنواره غذاهای بومی و محلی نیز با هدف معرفی غذاهالی سالم و پرانرژی برپا شده است.
وی برگزاری جشنواره نقاشی متری به مناسبت دهه فجر را ازدیگر برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس ذکر کردو گفت: این جشنواره فردا ( دوشنبه ) برگزار می شود.
1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره بازی های بومی محلی روستای نیلاش شاندرمن ۱۳۹۴