داعش تهدید به نابود کردن زندان های عربستان کرد


گروه تروریستی داعش به دنبال اعدام 47 نفر شامل 43 شبه نظامی محکوم شده توسط عربستان تهدید کرد که زندان‌های این کشور را که در آن افراطگران زندانی هستند، نابود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه تروریستی داعش که مسئولیت چندین حمله در خاک عربستان را تقبل کرده و به عملیاتهایش در کشور یمن به عنوان کشور همسایه عربستان شدت بخشیده در بیانیه‌ای تهدید به نابود کردن زندانها الحائر و الطرفیه عربستان که تعداد زیادی شبه نظامی و افراطگر در آنها زندانی هستند، کرده است.

داعش در بیانیه‌ای که به صورت اینترنتی منتشر کرد، نوشت: داعش همواره به دنبال آزاد کردن اسیران است اما آنگونه که ما محاسبه کرده‌ایم، پایان مساله زندانیان جز با ریشه کن کردن حاکمان ظالم و بعد از آن نابود ساختن و با خاک یکسان کردن زندانهایشان فرا نخواهد رسید.

این در حالی است که ماه ژوئیه گذشته یک شبه نظامی حامی داعش اقدام به حمله انتحاری در ایست بازرسی نزدیک به زندان الحائر در اطراف شهر ریاض کرد.

با وجود آن که القاعده و داعش با هم دشمن هستند اما در مقابل عربستان که آنها را گروه تروریستی اعلام کرده و هزاران تن از حامیانشان را به زندان انداخته، متحد هستند.


ویدیو مرتبط :
مامور مرگ داعش،عربستان را نیز تهدید کرد