ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فدراسيون‌ها از پيشکسوتان به عنوان مشاور استفاده کنند


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 13:28

فدراسيون‌ها از پيشکسوتان به عنوان مشاور استفاده کنند

فارس/ نايب رئيس کميته واترپلوي فدراسيون جهاني شنا با بيان اين‌که برخي از پيشکسوتان ورزشي داراي اطلاعات هستند استفاده از اين افراد در فدراسيون‌ها به عنوان مشاور را مفيد دانست. خسرو اميني، پيشکسوت واترپلوي ايران در گفت‌وگو با خبرنگار صندوق اعتباري حمايت از قهرمانان و پيشکسوتان ورزش کشور با بيان اين‌که پيشکسوتان دو دسته هستند، گفت: يک دسته از آن‌ها با وجود دور شدن از ورزش قهرماني خود را آشنا به مسائل روز نگه داشته‌اند يعني وقتي راجع به موضوع خاصي در رشته‌شان از آن‌ها سوال مي‌کنيد اطلاعات لازم را دارند، اين افراد مي‌توانند کمک حال فدراسيون باشند و به دليل تجربه و آشنايي با فدراسيون مي‌توانند کمک شاياني انجام دهند.
رئيس کميته فني واترپلوي آسيا ادامه داد: دسته ديگر پس از دوران ورزش قهرماني خود به طورکل از ورزش دور شده‌اند، برخي از آن‌ها چون زبان انگليسي نمي‌دانند و اهل مطالعه نيستند، فقط سابقه قهرماني اين افراد باقي مانده و وقتي با آن‌ها صحبت مي‌کنيد مي‌بينيد اطلاعات به روز ديگران را ندارند اين دست نمي‌توانند کمک حال فدراسيون باشند و گره‌اي از کار رشته خود باز کنند چون با مسائل روز ورزش ايران و جهان آشنا نيستند البته بايد حرمت هردو دسته نگه داشته شود چون پيشکسوتان زحمت زيادي براي ورزش کشيده‌اند و سختي‌هاي زيادي را تحمل کرده‌اند.
نايب رئيس کميته واترپلوي فدراسيون جهاني با تأکيد بر توجه بيشتر به پيشکسوتان ببيان داشت: خيلي از اين افراد با تمام سابقه ورزشي و زحمات فراواني که کشيده‌اند امروز زندگي‌شان به سختي مي‌گذرد حتي برخي تنها نياز به حمايت معنوي دارند بنابراين بايد توجه بيشتري به اين گروه شود.
اميني با بيان اين‌که فدراسيون‌هاي بهتر است از گروه اول که اطلاعات دارند استفاده کنند، گفت: برخي پيشکسوتان که به زبان انگليسي آشنا هستند و در سايت‌هاي مختلف تورق مي‌کنند بايد مورد توجه فدراسيون‌ها قرار گيرند و اگر فدراسيون‌ها هر ماه براي اين افراد جلسه بگذارند و جوياي نظراتشان شوند خيلي به پيشرفت ورزش کشور کمک خواهند.
نايب رئيس کميته واترپلوي فدراسيون جهاني با اشاره به چارت سازماني فدراسيون‌ها اظهار داشت: قوانين دست و پا گيري مانند اين‌که بازنشسته‌ها نمي‌توانند سمتي داشته باشند وجود دارد، اما مي‌توان از پيشکسوتان به عنوان مشاور استفاده کرد و هيچ منعي هم براي اين امر وجود ندارد.
اميني در پايان درخصوص وضعيت واترپولو ايران نيز بيان داشت: در محدوده جوانان و نوجوانان هميشه در سطح آسيا صاحب حرف هستيم و مي‌توانيم سکو به دست آوريم و قطعاً واترپلو با حمايت بيشتر نتايج بهتري را هم کسب خواهد کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
راهنمای استفاده از سررسید اپلیکیشن ملک و مشاور