فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دومین جشنواره فرهنگی هنری تی تی آمل 20 اردیبهشت برگزار می شود


محمد محمدی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این جشنواره که فراخوان ان ماه پیش اعلام شد ، در پنج رشته نقاشی ، شعر ، داستان ، عکس و نمایش برگزار می شود .
وی موعد ارسال آثار برای جشنواره را تا پایان فروردین اعلام کرد و از علاقه مندان خواست تا آثارشان را به نشانی دبیرخانه جشنواره تی تی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ارسال کنند.
محمدی گفت : علاقه مندان برای شرکت در رشته نقاشی باید حداقل دو اثر ارسال کنند ، برای
رشته شعر و داستان می توانند اشعار طبری ، پارسی و داستان کوتاه بفرستند و در رشته عکس هم موضوع آزاد است ولی موقعیت باید شهرستانی باشد.
وی اضافه کرد : در بخش تئاتر این جشنواره هم که در دو بخش اصلی و میهمان برگزار می شود، موضوعات آن آزاد اعلام شده و تمامی آثار تولید شده علاوه برتجلیل در بخش مسابقه با رای هیات داوران انتخاب ودر زمان برگزاری جشنواره آثار منتخب نمایش داده خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل هدف از برگزاری این جشنواره شهرستانی را شناسایی استعداد ها و توانمندی های علاقه مندان به رشته های مختلف فرهنگی و هنری برشمرد.
7327/1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جایزه ادبی دومین جشنواره فرهنگی هنری