سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با نصب این نشان بر سینه‌تان به سبک فیلم های علمی - تخیلی ارتباط برقرار کنید


به گزارش فارس به نقل از پی سی ورلد، گوگل به تازگی یک نشان قابل نصب بر روی سینه عرضه کرده که با استفاده از آن می توان با رایانه ها ارتباط برقرار کرد. این نشان مشابه با نمونه هایی است که در فیلم علمی تخیلی Star Trek: The Next Generation به کار رفته است.

آمیت سینگال از مدیران گوگل در توضیح علت طراحی این نشان گفته است، همیشه دوست داشتم یکی از اینها را داشته باشم. از این طریق می توانید با رایانه‌ها حرف بزنید. البته فعلا فقط نمونه اولیه آن را ساخته ایم.

البته این اولین باری نیست که گوگل از فیلم‌های سینمایی الهام گرفته است. گفته می شود برخی کارکنان گوگل در اندیشه ساخت سیستم عاملی هستند که بتواند به سادگی با انسان حرف بزند، یعنی نرم افزاری مشابه با سیستم عامل به کار گرفته شده در فیلم سینمایی Her.

برخی معتقدند گوگل حتی ایده اولیه طراحی خودروهای بدون نیاز به راننده را از یکی از فیلم های قدیمی وودی آلن یعنی Sleeper به عاریه گرفته است. ظاهر خودروهای هوشمند گوگل هم کم و بیش شباهت هایی با این خودرو دارند. گوگل اعلام نکرده نشان سینه سخنگویش چه زمانی برای استفاده عموم عرضه می شود.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
فیلم علمی تخیلی فوق العاده علی پوراحمد