سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قرارداد ساخت 5 هزار تراکتور سنگین بین ایران و چک امضا شد


قرارداد ساخت 5 هزار تراکتور سنگین بین ایران و چک امضا شدمیزان/ در حاشیه دیدار هیئت تجاری جمهوری چک ،قرارداد ساخت 5 هزار دستگاه تراکتور سنگین بین دو شرکت ایران و چک امضا شد.

نادر وثوق مدیر شرکت تند تک تیز اردبیل که این قرارداد را از طرف ایران امضا کرد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: قراراست شرکت زنور تراکتور چک با سرمایه گذاری 5 میلیون یورو خط تولیدی شرکت ما در اردبیل را برای ساخت تراکتور سنگین تجهیز کند.

وی افزود: قرار است درپایان سه ساله قرارداد کل فناوری ساخت این تراکتور ها به ایران منتقل شود .

وی در پاسخ به این سئوال که چرا با شرکت تراکتور سازی تبریز قرارداد منعقد نکردید هم گفت: تراکتورسازی تبریز توانایی ساخت تراکتورهای سبک و نیمه سنگین را دارد و ما با انعقاد این قرارداد می توانیم صاحب فناوری ساخت تراکتورهای سنگین باشیم و این محصول را علاوه بر ارائه در داخل به کشورهای همسایه بخصوص عراق و آذربایجان صادر کنیم .


منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
پژو به ایران برگشت(قرارداد ایران خودرو و پژو امضا میشه)