سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ممکن است در MWC 2016 شاهد معرفی گوشی پرچمدار ویندوزی HP Falcon باشیم


ممکن است در MWC 2016 شاهد معرفی گوشی پرچمدار ویندوزی HP Falcon باشیم

مدتی قبل بنچمارکی در وب سایت GFXBench از یک گوشی ویندوزی تحت عنوان HP Falcon منتشر شد که مشخصات آن در این بنچمارک نشان می داد که این گوشی ویندوزی از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد. حال شواهد بیشتری به دست آمده که شرکت HP بر روی یک گوشی ویندوزی کار می کند.

وین فون/ مدتی قبل بنچمارکی در وب سایت GFXBench از یک گوشی ویندوزی تحت عنوان HP Falcon منتشر شد که مشخصات آن در این بنچمارک نشان می داد که این گوشی ویندوزی از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد. حال شواهد بیشتری به دست آمده که شرکت HP بر روی یک گوشی ویندوزی کار می کند.

در خبری که مدتی قبل منتشر شد و از بنچمارک یک گوشی ویندوزی تحت عنوان HP Falcon اطلاع می داد، با توجه به این که تا پیش از این هیچ خبری مبنی بر این که کمپانی HP بر روی یک گوشی ویندوزی کار می کند منتشر نشده بود، این احتمال بیشتر به واقعیت نزدیک بود که این بنچمارک به نسخه آزمایشی یک گوشی جدید از خانواده لومیا مربوط باشد و که احتمالاً با اسم رمز HP Falcon در این بنچمارک مذکور حضور یافته است. اما حال به نظر می رسد که این گوشی یاد شده در بنچمارک، یک گوشی ویندوزی از کمپانی HP باشد.

وب سایت آلمانی Dr Windows به تازگی و در مطلبی وجود این گوشی را که محصولی از کمپانی HP است تایید کرده و همچنین اعلام کرده است که احتمالاً در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ و در جریان کنگره جهانی موبایل شاهد معرفی گوشی ویندوزی HP Falcon خواهیم بود. این وب سایت اعلام کرده که این اطلاعات را با توجه به منابع خود به دست آورده است.

از مشخصات این گوشی که با توجه به بنچمارکی که مدتی قبل از آن منتشر شد، می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، دوربین عقب ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰x2560 پیکسلی اشاره کرد. البته اشاره به یک مورد در رابطه با این بنچمارک ضروروی می باشد و آن این که از آن جایی که اعداد مربوط به حافظه رم و حاظه ذخیره سازی، مربوط به حافظه های در دسترس در زمان انجام تست بنچمارک هستند، با استفاده از این بنچمارک یاد شده نمی توان از اعداد دقیق آن ها آگاهی یافت.

با توجه به تمام این موارد، اگر کمپانی HP به زودی گوشی ویندوزی پرچمدارای را معرفی کند و از مشخصات احتمالی آن پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی باشد، به نظر شما با وجود گوشی های خانواده لومیا به موفقیتی در بازار گوشی های ویندوزی دست خواهد یافت؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
معرفی دو گوشی با نام XA1 Ultra و XA1 توسط سونی در MWC 2017 + زیرنویس