ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جایزه ۶۴ هزار دلاری مسابقات وزنه‌برداری جام فجر و پاداش ویژه برای رکوردشکنان


به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر برای اولین‌بار در تاریخ این رشته به عنوان یکی از مراحل مسابقات گزینشی بازی‌های المپیک قرار است طی روزهای 10 تا 14 خردادماه سال آینده به میزبانی کشورمان برگزار شود که مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری تمهیدات ویژه‌ای از جمله پرداخت جوایز دلاری را برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته‌اند.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در این خصوص به خبرگزاری فارس گفت: برای نفرات برتر اوزان 85، 94، 105 و 105 + کیلوگرم به ترتیب هر کدام 8 هزار، 5 هزار و 3 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از پرداخت جایزه دلاری ویژه به رکوردشکنان این اوزان خبر داد و گفت: به هر کدام از وزنه‌بردارانی که موفق به شکستن رکورد جهان شوند به ترتیب در حرکت یک ضرب 3 هزار دلار، در حرکت دو ضرب 3 هزار دلار و در مجموع 5 هزار دلار جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

مرادی همچنین اعلام کرد که امتیازات نفرات برتر براساس جدول سینکلر که استاندارد فدراسیون جهانی است محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/OS6VJV


ویدیو مرتبط :
تصاویر اهدای جایزه ده هزار دلاری به سعید معروف