سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پشت پرده شایعه‌ها درباره برادر بشار اسد


پشت پرده شایعه‌ها درباره برادر بشار اسدالعالم/ در روزهای گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی در خصوص مأمور شدن برادر رئیس جمهور سوریه برای فرماندهی عملیات آزادسازی حلب منتشر شده است.

این خبر بیشتر در صفحه‌هایی منتشر شده است که خود را مرتبط با نهادهای امنیتی سوری معرفی کرده اند.
سایت "شام تایمز" تأکید کرد که در این خبرها ادعا شده است که "بشار اسد" فرمانده کل نیروهای مسلح، فرماندهی عملیات حلب را بر عهدۀ "ماهر اسد" گذاشته است.
خبرگزاری "اوقات شام" به نقل از یک منبع رسمی سوری تأکید کرد که این خبرها به هیچ وجه صحت ندارند و بعضی صفحه‌ها در شبکه‌های اجتماعی با انتشار اینگونه خبرها به دنبال جذب مخاطب هستند، و اینگونه اطلاعات را نباید از سایتها و صفحه‌های تأیید نشده و به ویژه صفحه‌هایی که با اسامی جعلی امنیتی و یا منسوب به فرماندهان نظامی و امنیتی هستند، دریافت کرد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
پشت كردن بشار اسد به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاریس(خیلی با بشار اسد حال كردم دمش گرم)