فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آلبوم «خداوندان اسرار» منتشر شد


به گزارش روز یکشنبهٔ خبرنگار موسیقی ایرنا، «خداوندان اسرار» آلبومی است 40 دقیقه ای و دربردارندهٔ هشت قطعه. دو قطعهٔ این آلبوم، دیباچه و ساز و آوازی است با کلام مولانا و در مایهٔ اصفهان که در اجرای زنده ضبط شده است.
اما 6 قطعهٔ استودیویی این آلبوم شامل بخش های دیباچه، تصنیف، تکنوازی و گروه نوازی است که زیر بخش هایی با نام «مهتاب»، «خداوندان اسرار» و «جانی و صد آه» در آلبوم قرار گرفته است.
شعرهای این آلبوم از حافظ، مولانا و خیام است. همچنین افزون بر ساخته های سهراب پورناظری، تصنیف «جانی و صد آه» از ساخته های پدرش کیخسرو پورناظری، که در این آلبوم بازسازی و بازخوانی شده است.
این آلبوم با همراهی گروه سیاوش ساخته شده که نوازندگان آن عبارتند از: آزاد میرزاپور (بربط)، حسین رضایی نیا (دف)، همایون نصیری (سازهای کوبه یی)، آیین مشکاتیان (کوزه)، محمت اکاتای (سازهای کوبه یی)، آرشاک ساهاکیان (دودوک)، آرین کشیشی (گیتار بیس) و سهراب پورناظری (تنبور).
آلبوم خداوندان اسرار در ایران، ترکیه و آمریکا ضبط شده و به همت مؤسسهٔ ایران گام منتشر شده است.
همایون شجریان و سهراب پورناظری پیش از این آلبوم «آرایش غلیظ» را با همکاری هم منتشر کرده بودند.
فراهنگ**3067**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
همایون شجریان ( آلبوم خداوندان اسرار)