سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



لوکس ترین ماشین های شاسی بلند بازار + عکس


ماشین های شاسی بلند ، لوکس ترین ماشین های شاسی بلند بازار : خودروهای اس یو وی یا همان شاسی بلندها همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. در گذشته معمولا به عنوان محصولاتی کارآمد برای کوه و بیابان شناخته می شدند اما این روزها تب شاسی بلند بسیار فراگیر شده و این محصولات مبدل به خودروهای شهری پرطرفدار شده اند. از این رو تولید اس یو وی در انواع و رده های قیمتی مختلاف در برنامه کاری تمامی خودروسازان مطرح جهان قرار گرفته است تا هر کدام سهم خود را از فروش جهانی این رده خودروها افزایش دهند. اگر شما هم از علاقه مندان شاسی بلندها هستید با مطلب امروز پول نیوز همراه شوید تا با تعدادی از لوکس ترین های بازار آشنا شویم.

رنجروور اسپرت

محدود قیمت: 66 هزار دلار

یک محصول خاص که طراحی ویژه آن همواره عاشقان دنیای خود را به سوی خود جذب کرده است. در این مدل از یک موتور 6 سیلندر 3 لیتری استفاده شده که خروجی آن با همراهی سوپرشارژر به 340 اسب بخار می رسد. همچنین موتور توربودیزل 3 لیتری 6 سیلندر با 254 اسب بخار خروجی و گستاور 440 پوندفوت قابل سفارش است

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

مرسدس بنز جی ال کلاس

محدود قیمت: 66 هزار دلار

این اس یو وی لوکس برای حمل 7 سرنشین طراحی شده است. موتور 6 سیلندر آن با سیستم توربوشارژ دوقلو تا 362 اسب بخار خروجی دارد. در مدل ج ال اس 550 از یک موتور 8 سیلندر توربو با 449 اسب بخار خروجی استفاده شده است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

کادیلاک اسکالید

محدود قیمت: 74 هزار دلار

بسیاری از کارشناسان دنیای خودرو این طراحی را یکی از موفق ترین های تمام دوران شاسی بلندها می دانند. اسکالید از منظر طراحی فضای داخل کابین نیز همواره ستایش شده است. موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر آن تا 420 اسب بخارخروجی دارد.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

پورشه کاین

محدود قیمت: 75 هزار دلار

کیفیت این برند همواره تضمین شده است. شاسی بلند کارخانه پورشه نیز یکی از برترین های بازار است. در قسمت موتور گزینه های مختلفی در برابر مشتریان قرار دارد از 6 سیلندر 300 اسبی تا جی تی اس 440 اسب بخاری.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

ولوو ایکس سی 90

محدود قیمت: 45 هزار دلار

این محصول از وللو حقیقتا زیبایی تحسین برانگیزی دارد. با پرداخت هزینه ای مناسب می توان یک شاسی بلند لوکی تمام عیار را تهیه کرد. در قسمت موتور از یک تپنده 4 سیلندر 316 اسب بخاری استفاده شده است. مدل هیبریدی نیز قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

آکورا ام دی ایکس

محدود قیمت: 44 هزار دلار

آکورا همواره زبان طراحی خاص خود را داشته است. این رویکرد در محصولات شاسی بلند این برند نیز کاملا مشهود است. در ام دی ایکس از یک موتور 6 سیلندر 290 اسب بخاری استفاده شده است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

ب ام و ایکس ایکس 5

محدود قیمت: 56 هزار دلار

ایکس 5 یکی از بهترین طراحی های ب ام و را همراه خود دارد. این شاسی بلند خوش سیما از یک موتور مجهز به توربوشارژ دوقلو با 445 اسب بخار خروجی در مدل 8 سیلندر استفاده می کند. در مدل توربودیزل نیز خروجی موتور برابر با 255 اسب بخار است. در این میان نمونه هیبریدی با 308 اسب بخار نیز قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

آئودی کیو 5

محدود قیمت: 42 هزار دلار

آئودی همواره رندی خاص و لوکس محسوب شده است. برای شاسی بلند 42 هزار دلاری آن از یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ 220 اسب بخاری استفاده شده است. نمونه 6 سیلندر سوپرشارژ 272 اسب بخاری نیز قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

لینکلن ام کی سی

محدود قیمت: 35 هزار دلار

طراحی کم نقصی برای تولید این محصول در نظر گرفته شده است. برای این محصول از موتور 4 سیلندر توربو با خورجی 248 اسب بخار استفاده شده است. مدل 2.3 لیتری 4 سیلندر با 285 اسب بخار نیز قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

اینفینیتی کیوایکس 70

محدود قیمت: 51 هزار دلار

طراحی فوق العاده زیبا و لوکس این خودرو آنرا تبدیل به محصولی ویژه کرده است. برای این مدل از موتور 3.7 لیتری 6 سیلندر با 330 اسب بخار خورجی استفاده شده است. البته مدل 8 سیلندر 5.6 لیتری با 420 اسب بخار نیز قابل سفارش است. در این میان مدل هیبریدی 6سیلندر با 360 اسب بخار نیز در نظر گرفته شده است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

کادیلاک اس آر ایکس

محدود قیمت: 39 هزار دلار

این محصول یکی از خوش قیمت های بازار به شمار می رود. با پرداخت هزینه ای مناسب از یک شاسی بلند قدرتمند 308 اسب بخاری لذت خواهید برد. اس آر ایکس با توجه به رده قیمتی خود از موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

اینفینیتی کیوایکس 60

محدود قیمت: 44 هزار دلار

دیگر عضو خانواده اینفینیتی در لیست امروز است که از یک موتور 6 سیلندر با 265 اسب بخار خورجی استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

لندروور ال آر 4

محدود قیمت: 52 هزا ردلار

یکی از باسابقه های بازار است که در مدل ال آر4 یک محصول پرقدرت و لوکس را به مخاطب ارائه می دهد. این مدل از یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر با 340 اسب بخار خروجی استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

فولکس واگن توارگ

محدود قیمت: 44 هزار دلار

این شاسی بلند آلمانی از یک موتور 6 سیلندر سری وی آر 6 با 280 اسب بخار خروجی استفاده می کند.. نمونه توربودیزل 6 سیلندر نیز با 240 اسب بخار خروجی قابل سفارش خواهد بود.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

لکسس جی ایکس

محدود قیمت: 52 هزار دلار

این مدل  یکی از بهترین های لیست امروز ما محسوب می شود. موتور 4.6 لیتری 8 سیلندر آن در نمونه استاندارد تا 300 اسب بخار خروجی دارد.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

تویوتا لندکروز

محدود قیمت: 85 هزار دلار

تا اینجای لیست منتظر بودیم که نوبت به لندکروز مشهور تویوتا هم برسد. این خودروی لوکس از موتور 8 سیلندر 381 اسب بخاری استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

لینکلن نویگیتور

محدود قیمت: 65 هزار دلار

از یک موتور 6 سیلندر توربوشارژ با خروجی 380 اسب بخار و گشتاور 460 پوندفوت استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

جیپ گرندچروکی

محدود قیمت: 31 هزار دلار

در این رده قیمتی حقیقتا بدون رقیب است. ظاهر خاص، کیفیت ساخت بالا و موتور قدرتمند آن یک مجموعه تمام لوکس را در برابر مخاطب قرار می دهد. برای این مدل موتور 6 سیلندر 295 اسب بخاری، 8 سیلندر 360 اسب بخاری و همچنین توربودیزل 3 لیتری 6 سیلندر قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


ویدیو مرتبط :
شاسی بلند لوکس لینکلن