سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناوگروه سی و هشتم ارتش فردا در بندرعباس پهلو می‌گیرد


به گزارش حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی آجا، ناو گروه سی و هشتم نیروی دریایی ارتش پس از پایان ماموریت 75 روزه خود در آبهای بین المللی صبح شنبه (14 فروردین) در بندرعباس پهلو خواهد گرفت.

این ناوگروه متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی شهید نقدی و ناوهای پشتیبانی بوشهر و لاوان در تاریخ 30 دیماه سال گذشته و پس از برگزاری رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 به آبهای بین المللی اعزام شد.

گفتنی است ناوگروه سی و هشتم نداجا با انجام موفق ماموریت های متعدد آموزشی، اطلاعاتی و عملیاتی در طول ماموریت خود، شنبه هفته آینده (14 فروردین) در بندرعباس پهلو گرفته و مورد استقبال رسمی امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان عالی رتبه این نیرو قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ناوگروه سی ام نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ا