رقم دقیق حقوق دریافتی نمایندگان مجلس و دکتر روحانی


حقوق دریافتی دکتر روحانی

موسی الرضا ثروتی، عضو کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه مجلس و عضو شورای حقوق و دستمزد با بیان این موضوع که حقوق ها باید بر اساس تورم افزایش پیدا کند خاطرنشان کرد: حتی یک بار هم نشده است که حقوق بر اساس تورم افزایش پیدا کند و یا ضریب شغل و شاغل را به درستی در پرداخت حقوق اعمال کنند.

موسی الرضا ثروتی ، حقوق روحانی ، حقوق ماهیانه روحانی


عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن انتقاد از حقوق ناهماهنگ کارکنان در کشور گفت: حقوق نمایندگان مجلس حقوق 4 میلیون و 300 هزار تومان است که در نهایت دریافتی آنها حدود 4 میلیون می شود؛ که ضریب حقوق نمایندگان 1600 است اما حقوق رئیس جمهور 1800 است یعنی در ماه حدود 6 میلیون حقوق می گیرد.

معاونین مجلس و معاون رئیس جمهور ضریب حقوقی 1700 دارند؛ اما قطعاً حقوق وزرا و معاونین آنها در این حد نیست و در سطح پاداش ها حقوق های بیشتری دریافت می کنند.

ثروتی در پایان تأکید کرد: دولت باید برای چنین حقوق هایی از بیمه مرکزی توضیح بخواهد و مشخص کند چه پاداش هایی می تواند تا این سطح حقوق یک کارمند را افزایش دهد و چه مدت است که این پاداش ها به کارمندان پرداخت می شود.

اگر با همکاری دولت و مجلس قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان اصلاح و اجرا شود، نارضایتی های حقوقی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و به این صورت دیگر کمتر شاهد تخلفات در دستمزد ها و حقوق ها خواهیم بود.

رقم دقیق حقوق دریافتی نمایندگان مجلس و دکتر روحانی


ویدیو مرتبط :
دعوا و مشاجره نمایندگان مجلس با دکتر صالحی در مجلس