سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت فعلی مورد علاقه من است / روحانی را دوست دارم و دعایش می کنم


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ضمن قدردانی از تلاش های دولت برای حل مشکلات گفت: دولت در حدّ توان خود خدمات زیادی را انجام داده که قابل تقدیر است و باید بیشتر از اینها خدمت کند. توقّع ما از این دولت و شخص محترم ریاست جمهوری زیاد است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ضمن قدردانی از تلاش های دولت برای حل مشکلات گفت: دولت در حدّ توان خود خدمات زیادی را انجام داده که قابل تقدیر است و باید بیشتر از اینها خدمت کند. توقّع ما از این دولت و شخص محترم ریاست جمهوری زیاد است.

به گزارش «انتخاب»، اسحاق جهانگیری معاون اوّل ریاست‌جمهوری، مهندس نعمت‌زاده و مهندس چیت‌‌چیان با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت وگو کردند. 

این مرجع تقلید با ابلاغ سلام به ریاست محترم جمهوری و با تشکّر از زحمات دولت برای رفاه حال مردم و کمک به محرومین، اظهار داشت: این دولت بحمدالله تعالی گام‌های خوبی در انجام خدمت به مردم و عظمت و عزّت مملکت برداشته که قابل تقدیر است و رضایتمندی مردم را در پی دارد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اینکه باید همه کارها برای خداوند و با اخلاص و نیّت پاک باشد، افزود: در روایات داریم «مَن کَانَ للهِ کَانَ اللهُ مَعَهُ» هر کس که برای خدا کار کند خدا هم با اوست. کار مهمّ شما، اعتلا و استقلال کشور و بی‌نیازی مملکت از دیگران می‌باشد که باید در فنآوری و علم از دیگران برتر بوده و محتاج به آنان نباشیم.

این مرجع تقلید در قسمت دیگری از بیانات خود با اشاره به دهه مبارکه فجر تصریح کرد: این دهه به معنای واقعی آن، مبارک، و دهه شکر و سپاس است که در مردم در سایه دین توانستند انقلاب نموده، و تعالیم ارزشمند اسلامی را در مملکت دوباره احیاء ‌نمایند، و در این راه با تحمّل مشقّات و مشکلات زیاد و با جانفشانی شهداء توانستند ارزش‌های اسلامی را در مملکت، پایه‌گذاری نمایند؛ لذا باید شکر این نعمت بزرگ را بجا آورده و در درگاه خداوند متعال سپاسگزار باشیم و نباید با کارهای خلاف شرع و غیر ارزشی کفران نعمت بکنیم که در پیشگاه خداوند و ارواح طیّبه شهدا مسئولیم.

حضرت آیت الله صافی در ادامه توصیه‌های خود به دولتمردان، با اشاره به اینکه مسئولیت دولت در موقعیت کنونی مملکت و جهان بسیار خطیر و بزرگ است و وظیفه سنگینی بر دوش آنان می‌باشد بیان کرد: بحمدالله دولت در حدّ توان خود خدمات زیادی را انجام داده که قابل تقدیر است و باید بیشتر از اینها خدمت کند. توقّع ما از این دولت و شخص محترم ریاست جمهوری زیاد است؛ البته این دولت که برای عزّت نظام و مملکت در سایه تعالیم حیات‌بخش اسلام خدمت می‌کند مورد علاقه من است و نیز شخص رئیس جمهوری را دوست داشته و دعا می‌کنم که در جلب رضایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع مشکلات مملکت و رفاه و معیشت ضعفا موفّق باشند و از فرصت‌ها استفاده نموده و راه صحیح که همان راه دین و عزّت مسلمانان است را ادامه دهند. در ابتدای این دیدار، دکتر جهانگیری با ابلاغ سلام ریاست جمهوری به حضرت آیت الله صافی و تشکر از توصیه‌ها و ارشادات ایشان، گزارشی از سفر خود به قم و فعالیت‌های دولت ارائه داد. 


ویدیو مرتبط :
ای ول! موتور مورد علاقه خودم. دوست دارم برونمش ...