ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش سیمئونه به محرومیت اتلتیکو


واکنش سیمئونه به محرومیت اتلتیکوفارس/ سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در دو نشست متفاوت پس از بازی شب گذشته تیمش برابر رایووایکانو حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.
دیگو سیمئونه سرمربی خوش فکر و موفق تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا در پی پیروزی 3 بر صفر مردانش برابر رایووایکانو و صعود تیمش به مرحله بعدی جام پادشاهی اسپانیا گفت: از بازی بازیکنانم بسیار رضایت دارم و معتقدم که باید به آنها بالاترین نمره ممکن را داد. آنها فوق العاده خوب بازی کردند و نشان دادند که می‌توانند مدعی جدی قهرمانی باشند. ما برای قهرمانی در کوپادل‌ری مدعی هستیم و تا آخرین ثانیه خواهیم جنگید.
سیمئونه در نشستی دیگر پس از صدور حکم فیفا علیه اتلتیکومادرید گفت: این یک حکم کاملا ناعادلانه است و برای من بسیار عجیب است که چرا فیفا فقط جایی که که دلش می خواهد می‌بیند و بررسی می‌کند. باشگاه اتلتیکومادرید مرتکب هیچ گناهی نشده و حتی به باشگاه ما فرصت دفاع نیز داده نشده است. این کمال بی عدالتی است. اگر فرض کنیم جرم اتلتیکومادرید اثبات شود، سوال بعدی این است که آیا چنین وضعیتی در فوتبال آلمان، ایتالیا، انگلیس، فرانسه، بلژیک یا کشورهای دیگر دنیا رخ نمی دهد که فیفا دو سه سالی است فقط اسپانیا را در این خصوص زیر ذره بین گرفته است؟

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
مصاحبه دیگو سیمئونه بعد از بازی رئال مادرید و اتلتیکو