ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تشویق مرحوم بهزادی و شعار علیه پرسپولیس!/گلایه های آقا مدد، استقلالی‌ها خیس شدند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در زمین کمپ زنده یاد حجازی برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی پوشان روزبه چشمی و فرزاد مجیدی غایب بودند. چشمی از کادر فنی اجازه گرفته و مجیدی به علت جراحی دندان در تمرینات همچنان شرکت نمی کند.

* قبل از شروع تمرین امروز بارش باران آغاز شد و بعد از دقایقی دوباره باران قطع شد. استقلالی ها که آماده تمرین تاکتیکی شدند دوباره بارش باران شدت گرفت و همین مساله موجب شد تا بازیکنان کاملا خیس شوند.

* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی برای دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت کرد. وی در خصوص روند آماده سازی تیمش و همچنین دیدار دوستانه فردا با آنها گفت و گو کرد. وقتی بازیکنان دور هم جمع شدند سیروس دین محمدی از بازیکنان خواست تا برای عظیم گوک بازیکن جوان خط دفاعی این تیم که امروز تولدش بود دست بزنند که این کار صورت گرفت.

*حدود 30 تماشاگر در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند. آنها برای فرار از باران زیر سکوها رفته و بعد از مدت ها به تشویق بازیکنان در محل تمرین پرداختند.نکته جالب اینجا بود که تماشاگران مرحوم همایون بهزادی و رضا احدی را تشویق کردند و البته پرچم قرمز رنگی را در دست داشتند که پاره شده بود. این تماشاگران که تعدادشان حدود 30 نفر بود علیه پرسپولیس شعار می دادند. آنها همچنین با شعارهایی خطاب به کارلوس کیروش، خواستار حضور مهدی رحمتی در تیم ملی شدند.

* توسکی بازیکن آلمانی که برای تست به تمرینات استقلال آمده است امروز در تمرین شرکت کرد. وی قبل از شروع تمرین به اتاق مربیان استقلال رفت و توسط مدیر برنامه اش به پرویز مظلومی معرفی شد.

*برگزاری مراسم مرحوم همایون بهزادی و خاکسپاری وی باعث شده بود تا تماشاگران با هم در این مورد صحبت کنند. جمعیت زیادی که در مراسم امروز حضور داشتند باعث تعجب تشاگران استقلال شده بود.

* در حاشیه ترین امروز مدد جباری از اینکه مسعود معینی حقوق دریافتی خودش را کمتر از عضو تدارکات اعلام کرد ناراحت بود. آقا مدد اعتقاد داشت نحوه پول گرفتن وی در استقلال با همه فرق دارد و زمان دریافت پولهایش هیچوقت شخص نیست.

* عباس کردنوری عضو هیات مدیره در محل تمرین حضور داشت.

* بازیکنان استقلال امروز به صورت اختیاری گرم کرده و سپس با توپ کار کردند. در بخش دوم فوتبال تحت فشار در سه گروه انجام شد و در بخش پایانی نیز ارسال از جناحین در دستور کار قرار گرفت.

* تیم استقلال فردا در یک دیدار دوستانه به مصاف پدیده خراسان می رود.

آنتهای پیام/م

http://fna.ir/N2QSC1


ویدیو مرتبط :
شعار فرهاد مجیدی در بازی سایپا-استقلال و تشویق او توسط 80000 استقلالی