مصطفي حسيني: اجرا در کنار بردارم بسيار ارزشمند است


مصطفي حسيني: اجرا در کنار بردارم بسيار ارزشمند است

باشگاه خبرنگاران/ مصطفي حسيني مجري تلويزيون از ويژگي‌هاي برنامه «باطراوت» گفت.
مصطفي حسيني مجري تلويزيون در خصوص برنامه «باطراوت» اظهار داشت: «باطراوت» برنامه‌اي با رويکرد اجتماعي ورزشي است. همچنين معضلات، سلايق و رفتارهاي انساني در آن بيان مي‌شود متاسفانه به دليل کمبود بودجه نتوانستيم همه اهدافمان را در اين برنامه پياده کنيم و تنها پنجاه درصد آن چه که نظر داشتيم به تصوير کشيده شده است. «باطراوت» با نيم نگاهي که به هنر طنز دارد، يک برنامه شاد و مفرح نيز محسوب ميشود.

وي با اشاره به اين که براي احترام به مخاطب اين برنامه در فضاي باز اجرا مي‌شود، گفت: برخي از برنامه‌ها با بودجه‌هايي بالا در لوکيشن‌هايي ثابت و تکراري اجرا مي‌شود که جذابيت چنداني براي مخاطب ندارد، اما بنده مرتضي حسيني، تهيه کننده و ديگر عوامل برنامه، «باطراوت» تصميم گرفتيم اين برنامه را در فضاي باز و طبيعت اجرا کنيم با وجود تمام سختي‌ها و مشکلاتي که براي اجرا در فضاي باز و تغيير لوکيشن وجود دارد، اما ما براي احترام به مخاطب اين کار را انجام داديم.

حسيني در پاسخ به اين سوال که چگونه اجراي «باطراوت» را پذيرفت، عنوان کرد: متاسفانه در مدت اخير پيشنهاد‌هاي مناسبي براي اجرا نداشتم به همين دليل اجرا «باطراوت» را پذيرفتم، اما عامل اصلي حضور من در اين برادرم، مرتضي حسيني است که معناي حقيقي پارتنر را درک مي‌کند و اين براي من بسيار ارزشمند است. با توجه به کمياب بودن و به نوعي ناياب بودن مجري شومن، اجرا در کنار برادري که تجربه بازيگري در بسياري از صحنه‌هاي تئاتر و تلويزيون دارد، براي من افتخار آميز است. من با اجرا «باطراوت» مي‌خواستم فعل حضور داشتن در اين عرصه را صرف کنم.

مجري برنامه «باطراوت» در خصوص ويژگي‌هاي برنامه‌هاي صبحگاهي بيان کرد: برنامه‌هاي صبحگاهي بايد نشاط آور، اميد بخش، آگاهي بخش و مفرح باشد.

وي در پايان مطرح کرد: لطف مردم همواره شامل حال ما بوده است و خوشبختانه در خصوص برنامه، «باطراوت» باز خوردهاي خوبي را به دليل ساعت پخش برنامه و تبليغاتي که داشته است از سوي مردم دريافت کرديم.


ویدیو مرتبط :
سازمو بردارم برم