ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پایان اردوی تیم ملی فوتسال در سنندج و انتخاب 15 بازیكن منتخب


به گزارش ایرنا اردوی استعدادیابی فوتسال كشورمان برای شناسایی ورزشكاران مستعد چهار استان كرمانشاه، ایلام، همدان و كردستان در روزهای 23 و 24 فروردین در سنندج برگزار شد.
این اردو با حضور محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتبال كشور برگزار شد و فوتسالیست های مستعد زیر 18 و 20 سال گزینش و مورد ارزیابی قرار گرفتند.
در پایان این اردو، ورزشكاران زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرینات و تست های مورد ارزیابی را انجام دادند و 15 بازیكن جهت حضور در مرحله نهایی اردوی استعدادیابی فوتسال ایران انتخاب شدند.
بهمن محمدی، هوشمند محمدی، محمد مهدی آزادی، سینا صمدی، زانا هوشیار، نیما فاتحی، مظهر گنجه، رضا ملائی، متین محمدی، بهداد شیخ احمدی و مهران كمانگراز كردستان، وحید روستائی، امین گل محمدی و مهدی جالوك از همدان، رضا آزادی از كرمانشاه بازیكنانی هستند كه از سوی محمد ناظم‌الشریعه مورد ارزیابی قرار گرفتند.
مرحله نهایی اردوی استعدادیابی فوتسال ایران با حضور ورزشكارانی از 10 منطقه كشور برگزار می شود و در پایان 30 بازیكن زیر 18 و 20 سال انتحاب خواهند شد.
1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اردوی تیم ملی فوتسال بدون سرمربی