علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کاهش چشمگیر نرخ ارز رسمی جمهوری آذربایجان


به گزارش خبرنگار مهر، بهای خرید هر منات جمهوری آذربایجان که تا پایان روز یکشنبه ۳۴ هزار ریال و نرخ فروش آن ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال بود، از صبح دوشنبه بیش از ۱۷درصد ارزش خود را از دست داد و در حال حاضر هر منات با قیمت ۲۲ هزار ریال خرید و ۲۸ هزار ریال فروخته می شود.

با وجود این میزان کاهش نرخ ارز منات، ارزفروشان شهرستان مرزی آستارا از عرضه منات با قیمت جدید خودداری کرده و تنها اقدام به خرید منات جمهوری آذربایجان می‌کنند.

صرافی‌های قانونی و دارای مجوز شهرستان آستارا با توجه به کاهش نرخ ارز منات در پاسخ به تقاضای خریداران اعلام می‌کنند که مناتی برای فروش ندارند.

هم‌اکنون تنها اتباع آذری که به طور روزانه وارد شهر مرزی آستارا می‌شوند، اقدام به فروش ارز منات خود به قیمت جدید می‌کنند.

به گزارش مهر، کاهش شدید نرخ ارز منات، اشتیاق ایرانیان برای سفر به جمهوری آذربایجان را افزایش داده و برابر اعلام یکی از آژانس‌های مسافرتی، تقاضای روادید برای سفر به این کشور ساحلی دریای خزر و همسایه ایران در آستانه جشن‌های سال نو میلادی از صبح دوشنبه افزایش چشمگیری یافته است.

شهرستان مرزی بندر آستارا به علت واقع شدن در مرز با جمهوری آذربایجان، از شهرهای مهم عرضه و تقاضای ارزهای منات، دلار و یورو در منطقه شمال و شمال غرب کشور و استان گیلان به شمار می‌رود.


ویدیو مرتبط :
کاهش نرخ ارز