سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بنا به گفته مایکروسافت : این اولین طرح برای ساختن یک گوشی است که می تواند به کامپیوتر همراه تبدیل شود


microsoft-says-it-first-planned-to-make-a-phone-that-can-become-a-pc-3-years-ago-499054-2

Continuum در ویندوز موبایل ۱۰، ویژگی‌ به شمار می‌رود که با وصل شدن به یک نمایشگر خارجی اسمارت فون را قادر می‌سازد که به یک کامپیوتر کامل تبدیل شود. با توجه به اینکه این‌یکی از ویژگی‌های کلیدی گوشی جدید مایکروسافت است، خیلی عجیب نیست که در تلاش باشد که افراد زیادی آن را امتحان کنند. در ادامه همراه باشید.

طبق پست جدید این وبلاگ، این غول نرم‌افزاری نشان داده که سه سال پیش برای اولین بار اقدام به توسعه پیوسته آن نموده؛ اما عرضه آن به بازار، راه طولانی‌تری را به نسبت انتظار عموم پیموده است.

گفته‌شده: “این راه سه سال قبل با یک مشاهده ساده آغاز شد: تلفن‌های ما همه‌جا وجود دارند، حال ما به آن‌ها بستگی دارد و بدون آن‌ها حس پوچی خواهیم داشت. بااین‌حال زمان انجام یک کار واقعی رسیده است. بنابراین ما تا پایان انتقال به گوشی‌های بزرگ‌ترمان، تا زمانی که پشت میزمان در حال انجام کار سخت هستیم، صبر می‌کنیم.”

مطالعات انجام‌شده از “شیکاگو تا شانگهای”

مایکروسافت برای تعیین حسی که از این گوشی ایجاد می‌شود، یک سری مطالعات و بررسی‌ها را در سراسر جهان انجام داد و پاسخ‌های دریافتی نشان داده که این قابلیت یکی از ویژگی‌های موردپسند برای تلفن همراه امروزی است.

اکثر مردم گوشی همراهشان را “مهم‌ترین وسیله من” توصیف کردند؛ درحالی‌که بسیاری از آن‌ها تمایل دارند که بتوانند برنامه‌های در حال اجرا را به‌جای یک صفحه‌نمایش کوچک، بر روی صفحه‌نمایش بزرگ‌تری اجرا و مشاهده کنند. ازآنجا بود که این شرکت فهمید که زمان تغییر بزرگ در دنیای گوشی همراه رسیده است.

Continuum هم‌اکنون در دسترس کاربرانی از ویندوز موبایل ۱۰ است که گوشی جدید لومیا را خریده‌اند. اما قسمت هیجان‌انگیزتر آنجاست که مایکروسافت در حال کار بر روی ویژگی‌های هیجان‌انگیز آن برای آپدیت بعدی است.

آنچه مطرح‌شده این است که Continuum به‌زودی قادر به پشتیبانی از برنامه‌های Win32 خواهد بود، این یعنی می‌توانید برنامه‌های خود را بر روی گوشی همراه متصل به یک نمایشگر خارجی اجرا نمایید. این‌چنین می‌شود که Continuum یک تلفن همراه با قابلیت تبدیل به یک کامپیوتر قابل‌حمل است. بنا به گفته افراد مطلع از این موضوع، این قابلیت با اولین به‌روزرسانی در تابستان ۲۰۱۶ می‌آید.

softpedia

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

رضا رضائیتوسط رضا رضائی

در صورت تمایل به ارتباط با من به rrezaei.com مراجعه فرمایید.

مشاهده همه مطالب رضا رضائی


ویدیو مرتبط :
تبدیل گوشی به کامپیوتر