سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهرت ۱۳ میلیونی اپل موزیک در کمتر از ۱ سال


این روزها اخبار درآمد اپل حسابی خبرساز شده به طوری که مقامات اپل در کنفرانس هایی اقدام به اعلام برخی آمار و ارقام هایی در باره این شرکت نموده است. یکی از سرویس های اپل که کمتر به آن توجه می شود و نقل صحبت رسانه ها نیست اپل موزیک است. تیم کوک ساعاتی پیش اعلام کرد که شمار کاربران این سرویس اپل، به ۱۳ میلیون نفر رسیده است.  در سه ماهه اول امسال نیز این آمار ۲ میلیون نفر افزایش داشته است که همه ی این ۱۳ میلیون نفر، منابع درآمد اپل به شمار می آیند. طبق گزارشاتی که پیش از این خواندیم، اپل چیزی بیش از فروش مک بوک هایش، از طریق سرویس های خدماتی اش درامد زایی دارد که سرویس اپل موزیک نیز در این جریان وجود دارد.

Apple-Music-price-800x450

 اپل موزیک رقیب بی چون و چرای اسپاتیفای است که توانسته با فعالیت ده ماه ی خود، راه ۸ ساله ی این سرویس را به خوبی طی کند و حالا به درآمد مثال زدنی برای اپل بینجامد.

 البته با توجه به گزارشات اپل مبنی بر یک میلیارد دستگاه ios ای، در سراسر دنیا، باید انتظار داشت شمار کاربران اپل موزیک بیش از این ها باشد. یکی از روش ها افزایش شمار کاربران این سیستم قرار داد هایی بوده که اپل با شرکت های موسیقی بسته تا بتواند آلبوم های جدید برخی خوانندگان را به طور اختصاصی پخش کند.

 از طرفی در ده ماه گذشته اپل هیچ گونه بروز رسانی برای این سیستم انجام نداده که این خود دلیلی قاطع برای عدم رشد چشم گیر این سرویس با توجه به شمار کرابران ios  است.

 با روند رو به رشد خدمات آنلاین اپل، به نظر می رسد در ماه ها و حتی سال های آینده شاهد تغییراتی در استراتژی ها و موضع گیری های اپل باشیم به طوری که از حالت سخت افزاری به نرم افزاری تغییر شکل دهد.

می توان گفت از بعد از فوت استیو اپل شاهد رشد شمار محصولات و کاهش کیفیت آن ها بود به طوری که عملکرد قبلی اپل را کاملا زیر پا نهاد اما حالا شاهد تغییر رویه های اپل نیز هستیم.

امتیاز کسب شده این مطلب

[Total: 1 Average: 5]


ویدیو مرتبط :
رایانه 1 میلیارد و 400 میلیونی اپل