سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یوبی‌سافت وجود بخش تک‌نفره در بازی For Honor را تایید کرد


یوبی‌سافت وجود بخش تک‌نفره در بازی For Honor را تایید کردزومجی/ در حالی که انتظار می‌رفت بازی For Honor یک اثر با تمرکز بر روی نبرد‌های وسیع چند‌نفره باشد، امروز یوبی‌سافت وجود بخش تک‌نفره در این بازی را تایید کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های یوبی‌سافت که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد، بازی For Honor است که قرار است مبارزات با شمشیر آن معنی تازه‌ای از این نوع نبرد‌ها را به گیمر ارائه دهند. پیش از این تصور می‌شد که این بازی فقط بر روی نبرد‌های چند نفره تمرکز خواهد داشت که گیمر می‌تواند از بین سه گروه شوالیه، سامورایی و وایکینگ یکی را انتخاب و وارد میدان‌های نبرد بزرگ بازی شود. ولی امروز استفان کاردین، از سازندگان بازی در استودیو مونترئال یوبی‌سافت، تایید کرد که بازی علاوه بر بخش چند نفره شامل بخش داستانی هم خواهد بود:

یکی از مواردی که طرفداران همواره در مورد آن از ما سوال می‌کنند، وجود بخش تک‌نفره در بازی است. من به تمامی طرفداران وعده می‌دهم که بازی شامل یک بخش داستانی تک‌نفره هم خواهد بود. البته این قسمت در دست ساخت است و به همین دلیل هم فعلا نمی‌توان جزییات دقیق از آن ارائه کرد.

ولی می‌توانم بگویم که این قسمت یکی از جذاب‌ترین بخش‌های For Honor خواهد بود و بی‌صبرانه منتظرم که جزییات بیش‌تری از آن را با طرفداران در میان بگذارم.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی، چندی پیش یوبی‌سافت اعلام کرد که برای این اثر برنامه‌های بلند‌مدتی دارد و تا مدت زمان طولانی از آن حمایت خواهد کرد. به‌علاوه برای آشنایی با روند بازی، می‌توانید تریلر گیم‌پلی کلاس سامورایی‌ها را تماشا کنید.

For Honor در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: زومجی


ویدیو مرتبط :
یوبی سافت و بازی For Honor World Premiere