سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ یک کشته بر اثر نزاع دسته‌جمعی در منطقه مسعودیه تهران


حوادث/ یک کشته بر اثر نزاع دسته‌جمعی در منطقه مسعودیه تهران تسنیم/ پسر جوانی در نزاع دسته جمعی در مسعودیه تهران با یک چاقوی سلاخی به قتل رسید و در زمان دستگیری متهمان این نزاع، یک مأمور پلیس نیز مجروح شد.

حدود ساعت 9:30 شب گذشته خبر نزاع دسته‌جمعی در منطقه مسعودیه از سوی مرکز پیام فوریت‌های پلیسی 110 به مأموران کلانتری 157 مسعودیه اعلام شد.

با حضور مأموران در محل نزاع و با توجه به شدت درگیری، بلافاصله آنها وارد عمل شدند و یکی از مأموران انتظامی که برای دستگیری ضاربان وارد عمل شده بود از ناحیه پا مجروح شد که در ادامه با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، تیراندازی هوایی برای خاتمه دادن نزاع توسط پلیس انجام گرفت.

با دستگیری سه نفر از افراد حاضر در نزاع مشخص شد پسر 21 ساله‌ای در محل درگیری با اصابت چاقوی سلاخی به زیر گلویش، به قتل رسیده است.

یکی از ضاربان اصلی این نزاع که پس از دستگیری به خودروی پلیس منتقل شده بود، قصد فرار از محل درگیری را داشت که مجدداً توسط مردم دستگیر شد همچنین چهار نفر از شرکت‌کنندگان در این نزاع دسته‌جمعی متواری شدند.

با حضور قاضی ایلخانی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل نزاع، تحقیقات اولیه درباره علت درگیری آغاز شد و متهم اصلی این پرونده در اظهاراتش به بازپرس گفت: من در مغازه لبنیات‌فروشی مشغول به کار هستم، جلوی مغازه ایستاده بودم که پسر جوانی مشغول صحبت با تلفن همراهش بود که در حین صحبت فحاشی می‌کرد، من نیز به وی تذکر دادم و از او خواستم که فحاشی نکند، وی از این موضوع عصبانی شد که نتیجه این اتفاق آغاز درگیری بین من و پسر جوان شد.

وی در ادامه اظهاراتش بیان داشت: با گسترده شدن درگیری، دوستان این پسر جوان و چند تن از دوستان من با یکدیگر وارد نزاع شدند، من چاقو به همراه داشتم اما مقتول که یکی از دوستان همان پسر جوانی بود که حین صحبت با تلفن همراه فحاشی می‌کرد، را نکشتم و نمیدانم چه کسی ضارب وی بوده است.

پس از اظهارات پسر جوان، وی به همراه دو تن دیگر از متهمان این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران و به اتهام مباشرت و شرکت در نزاع منتهی به قتل دستگیر شدند و تحقیقات بیشتر برای شناسایی و دستگیر سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
همه چیز درباره دفن دسته جمعی کشته شدگان منا در عربستان