سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چگونه ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنیم؟


چگونه ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنیم؟وین فون/ دقایقی پیش مایکروسافت رسماً عرضه ی نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را اعلام کرد و هم اکنون این به روز رسانی برای کاربران بسیاری در دسترس است و آن ها می توانند این به روز رسانی را از طریق برنامه Update Advisor دریافت کنند. مایکروسافت لیست گوشی هایی که می توانند ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنند را اعلام کرده و شما می توانید با مراجعه به این لینک، از لیست گوشی ها با خبر شوید.

پس از آن که از پشتیبانی ویندوز ۱۰ موبایل توسط گوشی خود اطمینان حاصل کردید، باید ببینید که آپدیت برای شما در دسترس قرار گرفته است یا خیر. برای انجام این کار باید از طریق اپلیکیشن Update Advisor اقدام کنید. اما اگر در خصوص چگونگی دریافت این به روز رسانی مهم به واسطه اپلیکیشن نام برده شده ابهاماتی در ذهن دارید حتماً این مطلب را بخوانید تا از چگونگی دریافت نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل آگاه شوید.

مرحله اول: اپلیکیشن Update Advisor را دریافت کنید
برای آن که ببینید به روز رسانی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی شما در دسترس است یا خیر، باید ابتدا اپلیکیشن Update Advisor را از طریق استور بر روی گوشی ویندوز فونی (ویندوز فون ۸.۱ آپدیت دنیم) خود نصب کنید. لینک دانلود این اپلیکیشن در انتهای مطلب قرار داده شده است.

مرحله دوم: گزینه Enable Windows 10 upgrade را در اپلیکیشن Update Advisor فعال کنید
پس از آن که اپلیکیشن Update Advisor را با موفقیت از استور ویندوز فون دانلود و نصب کردید، از لیست اپلیکیشن ها آن را انتخاب کرده و اجرا کنید. پس از اجرای اپلیکیشن گزینه Next را انتخاب کنید و صبر کنید تا اپلیکیشن در دسترس بودن به روز رسانی را بررسی کند. اگر اپلیکیشن به شما بگوید که به روز رسانی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی شما در دسترس است، یک گزینه ظاهر می شود که شما باید آن را تیک بزنید. گزینه ای که ظاهر می شود Enable Windows 10 upgrade بوده و باید فعال شود. پس از آن که این گزینه را فعال کردید گزینه Next را مجدداً انتخاب کنید سپس اپلیکیشن به شما می گوید که گوشی شما آماده دریافت به روز رسانی است و پیغام Ready to upgrade ظاهر می شود.

مرحله سوم: به روز رسانی را دریافت کنید
پس از طی کردن دو مرحله فوق، گوشی شما قادر است که به روز رسانی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کند. برای دانلود به روز رسانی به بخش Settings (تنظیمات) رفته و بخش Phone Update (به روز رسانی تلفن) را باز کنید و گزینه check for updates را انتخاب کنید تا گوشی شما به روز رسانی را یافته و آن را دانلود کند. پس از آن که دانلود به اتمام برسد، یک اعلانیه به نمایش در می آید و به شما می گوید که به روز رسانی آماده نصب است. سپس شما می توانید به روز رسانی را نصب کرده و پس از اتمام فرآیند نصب از ویندوز ۱۰ موبایل لذت ببرید.

آیا به روز رسانی برای شما در دسترس قرار گرفته است؟

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
آشنای با ویندوز ۱۰ موبایل