سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



شفاخونه/ نشانه‌های خواب و رؤیا در غلبه مزاج‌های مختلف


شفاخونه/ نشانه‌های خواب و رؤیا در غلبه مزاج‌های مختلف

تسنیم/ ناصر رضایی‌پور درباره نشانه‌های خواب در غلبه مزاج‌های مختلف اظهار داشت: خواب و رؤیا از دیدگاه طب سنتی نشان‌دهنده مزاج فرد یا غلبه مزاج در افراد را نشان می‌دهد.

نشانه‌ رؤیا در افرادی که غلبه صفرا دارند
رضایی‌پور گفت افراد صفراوی یا گرم و خشک یا خواب فردی که غلبه صفرا پیدا کرده است, خواب‌های زردرنگ, خواب‌هایی همراه با آتش و حرارت, سوختن, حمله شیر یا حیوانات درنده می‌بینند.

نشانه‌ رؤیا در افرادی که غلبه سودا دارند

این متخصص طب سنتی افزود: خواب افراد سوداوی یا کسانی که غلبه سودا در بدن دارند دارای نشانه‌هایی مانند پرتاب شدن از پله, سقوط, خواب‌های تیره‌رنگ, خواب حیوانات سیاه‌رنگ, سگ سیاه و خواب‌هایی که ترس شدیدی در فرد به وجود می‌آورد, است.
وی ادامه داد: برخی اوقات فرد در خواب می‌خواهد فریاد بزند ولی نمی‌تواند, بنابراین خوردن چیزهای سیاه, دفع فضولات در خواب, دیدن مکان‌های تاریک و هوای غبارآلود و سیاه‌رنگ, حمله مار یا فیل سیاه همه نشانه‌های وجود سودا در بدن فرد است.

نشانه‌ رؤیا در افرادی که غلبه بلغم دارند

رضایی‌پور گفت: خواب افراد بلغمی یا خواب فردی که غلبه بلغم پیدا کرده است دارای نشانه‌هایی مانند خواب دیدن برف و یخ و رودخانه, دریا و هرچه سرد و مرطوب است و یا شنا کردن در استخر یا دریا یا... و آمدن باران در خواب است.

نشانه‌ رؤیا در افرادی که غلبه دم دارند
این متخصص طب سنتی یادآور شد: خواب افراد دموی‌مزاج یا کسانی که غلبه دم در خون دارند, دارای نشانه‌هایی مانند خواب‌هایی که در آن خونریزی از بدن است, خونگیری, و خواب‌های قرمزرنگ است.

نشانه‌ رؤیا در افرادی که غلبه بلغم و سودا دارند

رضایی‌پور خاطرنشان کرد: اگر فردی غلبه بلغم همراه با غلبه سودا داشته باشد, خوابش دارای نشانه‌هایی مانند دیدن مرداب یا تالاب در خواب, دیدن آب‌های کثیف, آب‌های متعفن و وجود کرم یا هزارپا در خواب است.


ویدیو مرتبط :
علایم غلبه مزاج را بشناسید