سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزارش دیده‌بان حقوق بشر از وضعیت اسف‌بار زندانیان در آمریکا/ 2.3 میلیون پشت میله‌های زندان


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرد: هم اکنون بیش از 2.37 میلیون نفر در 5100 زندان فدرال آمریکا نگهداری می شوند. هر سال حدود 12 میلیون نفر در سیستم زندان های آمریکا چرخش دارند.

مجازات های اجباری و زندان های بیش از حد طولانی از عوامل مهم زیاد شدن جمعیت زندانیان در آمریکا به شمار می رود. البته وضعیت زندان های آمریکا نیز نیاز به بهبود دارد. این مساله موجب شده تا کنگره تاکنون چند لایحه برای اصلاح وضعیت زندان ها ارائه کند ولی هنوز هیچ یک از این لوایح به قانون تبدیل نشده است.

آمریکا بالاترین جمعیت زندانیان در جهان را در اختیار دارد. دادگاه های آمریکا در 31 ایالت طی سال گذشته همچنان مجازات مرگ را با استفاده از تزریق داروی کشنده ادامه داده‌اند. این مساله در شرایطی است که اختلافات زیادی بر سر استفاده از داروی کشنده برای اعدام زندانیان وجود دارد.

تلاش های زیادی صورت گرفته است تا به استفاده از سلول انفرادی در زندان های آمریکا پایان داده شود ولی بر اساس گزارش دیدبان حقوق بشر هم اکنون حدود 100 هزار نفر در آمریکا در سلول های انفرادی به سر می برند.

کارکنان زندان نیز از خشونت بیش از حد علیه زندانیان استفاده می کنند و این خشونت ها علیه افرادی که معلولیت ذهنی نیز دارند، اعمال می شود.

انتهای پیام/52


ویدیو مرتبط :
حقوق بشر پشت میله های زندان آمریکایی...