سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعتصاب غذای یک روزه 3 هزار اسیر فلسطینی


اعتصاب غذای یک روزه 3 هزار اسیر فلسطینیفارس/ همزمان با روز اسیر فلسطینی، سه هزار فلسطینی محبوس در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کردند.

«ریاض الاشقر» سخنگوی رسانه‌ای مرکز ویژه پژوهش اسرای فلسطینی اعلام کرد امروز (یکشنبه) مصادف با روز اسیر، 3000 اسیر فلسطینی در چند زندان رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کردند.
بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌ الیوم»،‌ اسرای چهار زندان اسرائیلی «نفحه، ریمون، ایشل و النقب» که حدود 40 درصد از اسرای زندان‌‌های رژیم صهیونیستی هستند امروز هر سه وعده غذای خود را باز می‌گردانند.
این اقدام در راستای همبستگی آنها با اسرای زندان «نفحه» صورت می‌گیرد که مورد سرکوب شدید اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند.
الاشقر افزود: زندان نفحه همچنان متنشج است.
از چهار روز پیش تا کنون برخی بخش‌های زندان صحرایی نفحه شاهد حمله های وحشیانه شمار زیادی از نظامیان سرکوبگر رژیم صهیونیستی بود که بر اثر آن دهها اسیر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین افزود: اسیران زندان نفحه از حمله ناگهانی و تعرض وحشیانه با گاز اشک آور و گاز فلفل غافلگیر شدند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اعتصاب غذای تاسف بار ایرانیان در مقدونیه