ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مهاجری: کنار جریمه تشویق کنید


مهاجری: کنار جریمه تشویق کنیدورزش 3/ سرمربی پدیده از جریمه‌های سنگینی که به دلیل اعتراض به داوران دارند انتقاد کرد.
رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با سایپا گفت: امیدوارم پیروزی در مسابقه امروز به تیم کمک کند که بتوانیم در ادامه فصل محکم‌تر از قبل پیش برویم و بر مشکلات غلبه کنیم. سایپا در جام شهداء دو بازی انجام داد که ما توانستیم در آن مسابقات این تیم را آنالیز کنیم.
او ادامه داد: مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود و توانستیم بیشتر از حریف موقعیت گل ایجاد کنیم. از تلاش بازیکنان که دروازه را بسته نگه داشتند تشکر می‌کنم. حضور احمد آل‌نعمه کمک زیادی به ما داشت و روز خوبی برای این بازیکن بود که توانست با رهبری در خط دفاعی کمک زیادی به پیروزی تیم کند. امیدوارم حمایت رسانه‌ها و تلاش بازیکنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم پدیده را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.
سرمربی پدیده نظرش را در مورد داوری اینگونه گفت: تا این هفته از لیگ از داوری حمایت کردم و خواهش می‌کنم ما را با داوران مقابل هم قرار ندهید. یک مرتبه به داور اعتراض کردیم 30 میلیون تومان جریمه شدیم. هر وقت به حق هم به داوری اعتراض کردیم تبیه شدیم ولی اگر جریمه می‌کنند باید تشویق هم کنارش داشته باشند و نمی‌شود همیشه جریمه، جریمه و جریمه باشد. داوری بازی با سایپا خوب بود و بازیکنان نیز او را در قضاوت بهتر همراهی کردند.

اخبار داغ و جذاب ورزشی در "کانال ورزش"



منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
یاشار مهاجری