سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آیین نامه ارزیابی و انتخاب بانوان فعال قرآنی بازنگری شد


آیین نامه ارزیابی و انتخاب بانوان فعال قرآنی بازنگری شدمهر/ دومین نشست شورای سیاستگذاری همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن کریم با هدف دریافت پیشنهادات در خصوص سیاست های همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن کریم برگزار شد.
معصومه فرزانه مشاور امور بانوان سازمان اوقاف در نشست شورای سیاستگذاری همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قران کریم، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در خصوص هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن کریم خصوصا در بخش بین الملل ارائه کرد.
وی با اشاره به بازنگری های انجام شده در آیین نامه ارزیابی و انتخاب بانوان فعال قرآنی بر ارتقای آن تاکید کرد.
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف در این نشست که تصویب فرم شناسایی، آیین نامه ارزیابی و انتخاب در دستور کار آن قرار داشت از ارائه پیشنهادات در مورد هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن کریم و برنامه های آن استقبال کرد.
فرزانه در ادامه این نشست که با حضور جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی حوزه زنان برگزار شد به تشریح مراحل سه گانه ثبت نام واجدین شرایط در همایش اشاره کرد و گفت:در این راستا با ادارات کل اوقاف استان ها و دستگاه ها و نهادهای فرهنگی مکاتبه و اطلاع رسانی شده است.
وی خاطر نشان کرد:در مرحله سوم، فرم های ثبت نام در سایت قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه بارگذاری شده است و بانوان فعال قرآنی علاقمند می توانند جهت ثبت نام به آن مراجعه کنند.
بر پایه این گزارش در دومین نشست شورای سیاستگذاری همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قران کریم که لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون قرآن و عترت، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان، صدیقه حجازی مدیر کل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نیکو برش مشاور امور زنان و خانواده سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند و حاضران به بیان نقطه نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
آزمون آیین نامه اصلی 98-99 (راز موفقیت و قبولی در آزمون آیین نامه چیست؟)