علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تصادف در اتوبان زنجان-تبریز ۳ کشته بر جای گذاشت


سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ساعت شش صبح پنج شنبه در محور اتوبان زنجان به تبریز کیلومتر ۶۸ برخورد دو دستگاه کامیون بنز و ولو و یک دستگاه وانت نیسان سه کشته و یک مجروح بر جای گذاشت. 

وی علت اصلی وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و ادامه داد: این حادثه به دلیل خستگی و خواب آلوده گی راننده کامیوون وولو رخ  داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در این تصادف وانت نیسان به علت پنجری لاستیک در حاشیه جاده توقف کرد و کامیون وولو از عقب با وانت نیسان برخورد کرده و دو نفر را به کام  مرگ کشاند و  متاسفانه بعد از این برخورد کامیون وولو مجدد با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرده که در این برخورد، کامیون وولو هم دچار حریق می شود و راننده این کامیون در دم فوت می کند. 

سرهنگ شیر محمدی تصریح کرد: رانندگان به محض خستگی و خواب آلودگی چند ساعتی استراحت کرده و بعد اقدام به سفر بکنند. 

وی افزود: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ درصد از تصادفات در جاده های استان زنجان خستگی و خواب آلودگی است چرا که راننده با وجود خستگی عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه را ندارد. 


ویدیو مرتبط :
کورس مرگ در اتوبان حکیم 4 کشته بر جای گذاشت!‬