فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران در سال جدید تحصیلی ابلاغ شد


مسعود ثقفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مبلغ قطعی شهریه همه مدارس غیردولتی سطح شهر تهران در سامانه تعیین شهریه آموزش و پرورش شهر تهران قابل دسترسی است.
وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی بر اساس ساعات مصوب برنامه های درسی هریک از پایه های تحصیلی به همراه فوق برنامه داخل برنامه هفتگی مدارس تعیین شده، افزود: براین اساس مدارس دوره ابتدایی باید 25 ساعت برنامه مصوب درسی و حداکثر 6 ساعت فوق برنامه داشته باشند.
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دوره متوسطه اول، 30 ساعت برنامه درسی مصوب و حداکثر هشت ساعت فوق برنامه و دوره متوسطه دوم در شاخه نظری 34 ساعت و در شاخه فنی و حرفه ای 40 ساعت برنامه درسی مصوب و حداکثر هشت ساعت فوق برنامه خواهند داشت.
ثقفی با بیان اینکه اولیای دانش آموزان باید بعد از انتخاب مدرسه مورد نظر با مدیر واحد آموزشی قراردادی را در دو نسخه منعقد کنند، اظهار کرد: یک نسخه از این قراداد باید در اختیار ولی دانش آموز باشد و مسئولان مدرسه علاوه بر این قراداد باید یک نسخه برنامه هفتگی مدرسه را با لحاظ شدن همان ساعات مصوبه اعلام شده به ولی دانش آموز تحویل بدهند.
وی تاکید کرد: اولیای دانش آموزان برای پرداخت شهریه باید مبلغ مورد نظر را به حساب مدرسه واریز کرده و از ارایه وجه نقد و چک حامل خودداری کنند.
ثقفی با بیان اینکه ثبت برگه اعلام شهریه ممهور به مهر و امضای مدیریت آموزش و پرورش منطقه باید در معرض دید اولیا قرار گیرد، افزود: با رعایت تمامی این ضوابط انجام پیش ثبت نام هم بلامانع است.
بخشنامه ثبت نام دانش آموزان اردیبهشت ماه سال آینده به تمامی مدارس شهر تهران ابلاغ خواهد شد که برای نخستین بار شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران در سال تحصیلی 96-95 در اسفندماه جاری ابلاغ شده است.
بیش از یک میلیون دانش آموز در چهار هزار و 500 مدرسه شهر تهران تحصیل می کنند و یک هزار و 535 مدرسه از مجموع مدارس شهر تهران غیردولتی هستند.
تهرام/7245//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دبیرستان غیردولتی پیام - سال تحصیلی 93-92