سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف بیش از 50 گور دسته جمعی در عراق


کشف بیش از 50 گور دسته جمعی در عراقمیزان/ سازمان ملل اعلام کرد 50 گور دسته جمعی در مناطقی از عراق که پیش تر تحت اشغال عناصر تروریستی گروه تکفیری داعش بود، کشف شده است.

به گزارش "دیلی میل"، نماینده سازمان ملل اعلام کرد تاکنون بیش از 50 گور دسته جمعی در مناطقی که پیش تر تحت اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش بود، از جمله سه زمین فوتبال، کشف شده است.
"یان کوبیس" ضمن اعلام این خبر گفت: 19 آوریل (31 فروردین) سال جاری نیز سه گور دسته جمعی شامل 40 جسد در الرمادی کشف شده بود.
نماینده سازمان ملل با اسفناک خواندن بحران انسانی در عراق افزود: حدود یک سوم جمعیت این کشور معادل 10 میلیون نفر نیازمند کمک هستند؛ آماری که در قیاس با سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
کشف گور دسته جمعی ایزدی های کرد در سنجار عراق