سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناشنوای یزدی در دومین دوره مسابقات ملی مهارت معلولان کشور اول شد


به گزارش روابط عمومی این اداره کل که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، حبیب الله کارگر افزود: در راستای شناسایی استعداد و توانایی های نخبه های معلول در استان و کشور مجید فرهنگ فر توانست این مقام را در رشته برنامه نویسی کامپیوتر در دومین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه معلولان کشور کسب کند.
وی با تاکید بر نگاه ویژه به معلولان و شناسایی استعدادهای آنان اضافه کرد: امروز در خدمت معلول و افتخار آفرینی هستیم که معلولیتش به هیچ عنوان برای پیشرفت وی محدودیت ایجاد نکرده و توانمندتر از افراد سالم محدودیت خود را به فرصت تبدیل کرده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد خاطرنشان کرد: تا کنون دو دوره این مسابقات برگزار شده که نخستین دوره در شهریور ماه سال 1393در چهار رشته و دومین دوره این مسابقات در آبان ماه سال جاری در 8 رشته: برنامه نویسی کامپیوتر، طراحی وب، نقشه کشی اتوکد، کنده کاری روی چوب، نقاشی، طراحی پوستر ، عکاسی در فضای باز، طراحی شخصیت برگزار شد .
کارگر افزود: با برنامه ریزی که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفته تیم جمهوری اسلامی ایران خود را برای شرکت در نهمین مسابقات جهانی مهارت معلولان (ابیلمپک) که در تاریخ سوم تا هشتم فروردین ماه سال 1395 در کشور فرانسه برگزار می شود آماده خواهد کرد.
وی یادآور شد: مسابقات جهانی مهارت برای افراد عادی هر دو سال یک بار و برای معلولان هر 4 سال یکبار در یکی از کشورهایی که عضو سازمان جهانی مهارت هستند برگزار می شود.
کارگر اضافه کرد: شرکت کنندگان دومین مسابقات ملی مهارت معلولان یزدی افراد توانمندی بودند که در گزینش های مختلف تخصصی سازمان بهزیستی استان انتخاب شده اند.
1968/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری-بخش دوم