ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مراسم افتتاحیه مسابقات كبدی جوانان آسیا در ارومیه برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم كه با حضور محمدرضا مقصودلو نایب رئیس و حسن سرور دبیر كل كنفدراسیون، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و عبدالله چمن گلی مدیر كل ورزش و جوانان برگزار شد، ورزشكاران، مربیان و سرپرستان 11 تیم شركت كننده در این دوره از رقابتها از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند.
بیش از چهار هزار نفر در این مراسم حضور داشتند و تیم های شركت كننده را مورد تشویق قرار دادند.
در این مراسم یدالله كارگر پیشه پیشكسوت و اسطوره والیبال ایران و ارومیه از سوی استاندار آذربایجان غربی با اهدا لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.
محمدرضا مقصودلو نایب رئیس كنفدراسیون آسیا در این مراسم گفت: امیدواریم در نخستین میزبانی ایران در سطح آسیا شاهد برگزار بهترین و كیفی ترین مسابقات در شهر زیبای ارومیه باشیم.
وی اظهار كرد: كبدی ایران یكی از قطب های مهم در سطح آسیاست و می تواند در سطوح جهانی و بین المللی نیز مطرح شود.
حسن سرور دبیر كل كنفدراسیون كبدی آسیا نیز در این مراسم افزود: میزبانی ایران و شهر ارومیه را می توان یكی از بهترین میزبانی ها ارزیابی كرد.
وی اظهار كرد: كبدی ایران نقش بسزایی در رشد و توسعه این رشته در سطح كشور و حتی آسیا دارد و مسئولان ورزش این كشور زحمات زیادی در این راستا متحمل شده اند.
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم افزود: ورزش بستری مناسب در ایجاد صلح و دوستی و مراودات بین كشورهای مختلف است.
وی اظهار كرد: حضور جوانان در فضاهای ورزشی در چهار چوب مسابقات بین المللی رشد و تعالی جسمی و روانی جوانان را به عنوان آینده سازان كشور را در پی دارد.
در این مراسم همچنین لوح تقدیر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به استاندار آذربایجان غربی اهدا شد.
چهارمین دوره مسابقات قهرمانی كبدی جوانان مردان و زنان آسیا با حضور شش كشور آسیایی در قالب پنج تیم مردان و شش تیم بانوان طی روزهای 25 تا 28 فروردین ماه در ارومیه برگزار می شود.
پنج تیم مردان از كشورهای ایران، هندوستان، سریلانكا، عراق و تركمنستان و شش تیم بانوان از كشورهای پاكستان، افغانستان، ایران، هندوستان، سریلانكا و عراق رقابتهای خود را از صبح روز چهارشنبه به صورت همزمان و جداگانه در دو سالن شش هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز كرده اند.
علی شاهی و سینا حسینی دو كبدی كار ملی پوش استان آذربایجان غربی به همراه نواب تازه قلعه به عنوان مربی در معیت تیم ملی جوانان حضور دارند.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات والیبال جوانان آسیا در ارومیه (ایران - استرالیا)