فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



موفقیت آموزشی دانش آموزران به کمک و همت والدین وابسته است


به گزارش ایرنا براتعلی حاتمی عصر دوشنبه در همایش تجلیل از پذیرفته شدگان المپیادهای علمی شهرستان شیروان اظهار كرد: والدین باید با آموزش و پرورش هماهنگ باشند چرا كه آموزش یك پروسه به هم پیوسته است.
به گفته وی، دانش آموزان باید باور كنند كه می توانند به رتبه های بالاتر دست یابند بنابراین باید وقت را غنیمت بشمارند تا زحمات همكاران و خانواده به نتیجه برسد و با توجه به نزدیك شدن ایام امتحانات خانواده ها توجه داشته باشند فرزندان آنان در این ایام نیاز به همكاری و همراهی بیشتری دارند.
حاتمی با بیان اینكه این استان از نیروهای انسانی خوبی برخوردار است افزود: باید به این فكر باشیم در شرایطی كه اكثر نیروهای ما بومی هستند هر قدمی را در توسعه فرهنگی استان و شهرستان برداریم.
مدیر كل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: شهرستان شیروان در بسیاری از شاخصه ها رتبه های بسیار خوب و جایگاه بالایی دارد كه از لحاظ علمی این جایگاه روز به روز بیشتر می شود.
مدیر آموزش و پرورش شیروان نیز گفت: 72 نفر از دانش آموزان این شهرستان در مقام های علمی موفقیت های خوبی را كسب كرده اند كه از لحاظ آماری رتبه اول استان را داریم.
سعید رحمانی فضلی با بیان اینكه مرحله دوم این مسابقات از هفتم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد اظهار كرد: متاسفانه این استان طی سال های اخیر در مرحله دوم المپیادها هیچ رتبه ای را كسب نكرده است كه باید از تمام ظرفیت ها استفاده كنیم و كسانیكه به مرحله دوم راه پیدا كنند به طور ویژه تشویق خواهند شد.
در پایان این مراسم از دانش آموزانی كه در مرحله اول المپیادهای علمی موفق به كسب مقام شده بودند تجلیل به عمل آمد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 كیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186 /1744

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کمک مالی به والدین