سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر تابش درباره تصویب لایحه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی


نظر تابش درباره تصویب لایحه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی

ایسنا/محمدرضا تابش اظهار کرد: تصویب لایحه دو فوریتی شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی گام مهمی در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی خواهد بود که مقام معظم رهبری و قوای سه‌گانه تاکید فراوانی روی آن دارند.

نماینده مردم یزد و اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به ارائه لایحه دو فوریتی شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی از سوی وزارت کشور در جلسه فردای مجلس شورای اسلامی گفت:‌ برای اصلاح فرایند انتخابات پیش‌رو و شفافیت مالی کاندیداها لازم است این لایحه با قدرت و با حداکثر آراء به تصویب برسد.

وی افزود: آرمان جمهوری اسلامی بر پایه قسط و عدل و پرهیز از فساد است و یکی از پایه‌های این آرمان روشن شدن زوایای هزینه‌های انتخاباتی در کشور است که برخی جریانات گمنام آن را به گردن کاندیداها می‌اندازند و در صورت انتخاب شدن یک کاندیدا او به دلیل وامدار شدن از برخی جریان‌ها نمی‌تواند یک قانون جامع، مانع و کامل را که همه کشور از آن سود ببرند به تصویب برساند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد:‌ برخی جریانات با هزینه‌های گزاف برای کاندیداها، این کاندیدا را در خدمت خود در می‌آورد و شرایط را در مجلس شورای اسلامی به نفع خود پیش می‌برند و این مغایر تاکیدات رهبری بر آزادگی نماینده و پرهیز از فساد است که کل قوا به شدت پیگیر آن هستند و تصویب یک قانون بازدارنده شرایط را برای یک مجلس پر نشاط و بدون وابستگی فراهم می‌کند.

تابش تصریح کرد: من با دو فوریت این لایحه موافق هستم و معتقدم این لایحه بسیاری از مسائل مرتبط با انتخابات را حل می‌کند و تبدیل شدن آن به قانون شرایط را برای برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی مهیا می‌کند.


ویدیو مرتبط :
تصویب لایحه حمایت از مالکیت صنعتی