سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اعلام برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در برخی از کدرشته‌های تحصیلی به صورت ظرفیت جدید و همچنین تکمیل ظرفیت در تعدادی از رشته‌های تحصیلی آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 در کدرشته‌ محل‌های مربوط از روز چهارشنبه دوم دی ماه 94 اطلاعیه‌‌ای بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت که براساس اطلاعیه منتشر شده داوطلبان واجد شرایط شرکت‌کننده در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 با رعایت تمام ضوابط مندرج در اطلاعیه مذکور تا امروز یکشنبه 6 دی ماه 94 برای ثبت‌نام فرصت داشتند ولی سازمان سنجش به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت‌نام نشدند این مهلت را تمدید کرد.

وی افزود: داوطلبان تا ساعت 24 فردا دوشنبه هفتم دی‌ماه فرصت دارند به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و بر حسب مورد، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی (حداکثر 10 کدرشته محل) مطابق رشته امتحانی خود اقدام کنند.

توکلی گفت: تا ساعت 9 صبح امروز یکشنبه 6 دی ماه 94 تعداد 7 هزار و 342 داوطلب برای تکمیل وام تقاضانامه و انتخاب رشته اینترنتی رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت اقدام کردند.

وی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت 414 نفر است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9TQUL8


ویدیو مرتبط :
انتخاب رشته کنکور94-رشته های نیمه متمرکز-استاد افشار