فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ثبت‌نام 50835 نفر در چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان/ قرعه‌کشی انجام شد


حجت الاسلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از پایان ثبت نام چهاردهمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: 50835 نفر از دانشگاهیان برای حضور در این سفر مقدس ثبت نام کردند.

وی افزود: 10467 پسر مجرد، 6866 دختر مجرد، 26224 دانشجوی متاهل، 4211 کارمند دانشگاه و 3067 استاد دانشگاه در این دوره ثبت نام کردند. قرعه‌کشی از ثبت‌نام کنندگان انجام شده که نتیجه آن بزودی اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، فقیهی در نشست خبری قبل از آغاز ثبت نام‌ها گفته بود که در این دوره ظرفیت اعزام 11500 نفر در قالب 278 کاروان فراهم شده است. اعزام‌ها از 5 بهمن آغاز می‌شود و تا آخر فروردین ادامه خواهد داشت. هزینه سفر زمینی حدود 970هزار تومان و هزینه سفر هوایی حدود یک میلیون و 500هزار تومان است. برای کاروان دختران مجرد فقط اعزام هوایی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دانشجویان متاهل درسیزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان